Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Więc mam taki problem, jeżeli to się jakoś nazywa to powiedzcie, nie mam pojęcia jak to nazwać wogóle, dlatego nie znalazłem tego w FAQ.

 

Np. mam zwyczajny plane, w srodku wyciałem jakas dziure, teraz chciałbym zrobic tak, zeby pomiedzy wybranymi vertexami powstał kolejny plane.

 

Chyba że jest jakiś inny sposób, żeby wstawić do czegoś takiego światła, w sensie te dwa wycięcia po lewej i po prawej: (zbudowane jest z plane'ów)

 

Pomóżcie plz

 

d8wx.jpg

 

 

c5gd.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 934
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy dobrzee kumam

ale:

-jak jestes w edit.poly kliknij na polygon (czerwony plane)

-w constraints zaznacz face i kliknij na create,pozniej zaznaczaj vertexy ktore maja byc powierzchnia i pamietaj zeby pozniej dac na none

inna metoda-->

zaznacz edge ktore maja byc powierzchnia z wcisnietym shif'tem przeciagnij go powstanie nowa powierzchnia i teraz tylko welt badz target weld zeby polaczyc vertexy utworzone i z dziury

nie wiem czy z kumales :D

pozdro

Napisano
  • Autor

Jest dobrze, druga metoda zadziałała, tylko że mam jeszcze jeden problem ... inny troche :)

Dlaczego po zastosowaniu Chamfer, na dole maski (żeby jej nie zmeshsmoothował :) ) zrobiły mi się taki dziwne zagięcia ? w sensie jakby coś na siebie nachodziło ale nie moge dojść co na co. Czy jest jakiś szybszy sposób usuwania czegoś takiego? Już któryś raz z rzędu się coś takiego przytrafiło mi.

 

HELP

 

Pozdrawiam!

 

P.S. Lub po prostu jak zrobić, żeby zaznaczyć kilka vertexów a on pomiędzy nimi stworzy plane? Kilka już istniejących vertexów.

Napisano

Wiem jak to się robi w Maya. Jest taki fajny plug CPStools, i tam możesz to znaleźć (Append Polygon chyba...)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.