Napisano 16 Luty 200619 l Więc mam taki problem, jeżeli to się jakoś nazywa to powiedzcie, nie mam pojęcia jak to nazwać wogóle, dlatego nie znalazłem tego w FAQ. Np. mam zwyczajny plane, w srodku wyciałem jakas dziure, teraz chciałbym zrobic tak, zeby pomiedzy wybranymi vertexami powstał kolejny plane. Chyba że jest jakiś inny sposób, żeby wstawić do czegoś takiego światła, w sensie te dwa wycięcia po lewej i po prawej: (zbudowane jest z plane'ów) Pomóżcie plz
Napisano 16 Luty 200619 l nie wiem czy dobrzee kumam ale: -jak jestes w edit.poly kliknij na polygon (czerwony plane) -w constraints zaznacz face i kliknij na create,pozniej zaznaczaj vertexy ktore maja byc powierzchnia i pamietaj zeby pozniej dac na none inna metoda--> zaznacz edge ktore maja byc powierzchnia z wcisnietym shif'tem przeciagnij go powstanie nowa powierzchnia i teraz tylko welt badz target weld zeby polaczyc vertexy utworzone i z dziury nie wiem czy z kumales :D pozdro
Napisano 17 Luty 200619 l Autor Jest dobrze, druga metoda zadziałała, tylko że mam jeszcze jeden problem ... inny troche :) Dlaczego po zastosowaniu Chamfer, na dole maski (żeby jej nie zmeshsmoothował :) ) zrobiły mi się taki dziwne zagięcia ? w sensie jakby coś na siebie nachodziło ale nie moge dojść co na co. Czy jest jakiś szybszy sposób usuwania czegoś takiego? Już któryś raz z rzędu się coś takiego przytrafiło mi. HELP Pozdrawiam! P.S. Lub po prostu jak zrobić, żeby zaznaczyć kilka vertexów a on pomiędzy nimi stworzy plane? Kilka już istniejących vertexów.
Napisano 17 Luty 200619 l Wiem jak to się robi w Maya. Jest taki fajny plug CPStools, i tam możesz to znaleźć (Append Polygon chyba...)