Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W 3ds max możemy rigować korzystając zarówno ze Skin jak i Physique. Znam jako tako obydwa modyfikatory ale za żadne zkarby nie mogę wywnioskować po co w maksie zastosowano właśnie dwa różne narzędzia tego typu.

Co ciekawe - obydwa mają swoją własną charakterystykę... Ale przecież nie można używać dwóch jednocześnie. Co wybrać? A może jeden lepszy jest do innych zastosowań niż drugi?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wzięło się to stąd, że Character Studio było kiedyś osobnym pluginem i physique właśnie z CS pochodzi. Można obu używać zamiennie, wydaje mi się, że physique jest trochę wygodniejszy i ma nieco większe możliwości, ale tu mogę się mylić, jako, że niewiele robię animacji w których takie modyfikatory są potrzebne. Jeżeli chodzi o praktykę, może wypowie się ktoś, kto ma więcej doświadczenia :)

Napisano

Ogolnie phisyq sluzy do postaci 2-noznych humanoidalnych, moze sobie nieco zautomatyzowac proces podpinania (co prawdaz nie kozystam z niego praktycznie wogole) -ale jak dlamnie zbyt automatycznie sie wszystko tam robi i jest kupa bledow z tego powodum, ktorych az tak prosto sie nie da zniwelowac. Moje zdanie jest takie ze CS sie nie nadaje do animacji jak i P do riggowania.

Napisano

znacznie przyjemniej sie dziabie w Skin'ie niz Physique, co nie zmienia faktu ze kupa ludzi dziala w tym drugim i rowniez sobie go chwali, metodą prób i zszarganych nerwów doszedłem do tego ze lepiej zaczynać chyba od skina po opanowaniu go mozna wtedy poprobwac z Physique bo tez ma swoje zalety, ale tak jak wczesniej praca z nim dla poczatkującego to masakakra, takze mniej stresu Cię czeka w skinie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności