Gość Lomono Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 W 3ds max możemy rigować korzystając zarówno ze Skin jak i Physique. Znam jako tako obydwa modyfikatory ale za żadne zkarby nie mogę wywnioskować po co w maksie zastosowano właśnie dwa różne narzędzia tego typu. Co ciekawe - obydwa mają swoją własną charakterystykę... Ale przecież nie można używać dwóch jednocześnie. Co wybrać? A może jeden lepszy jest do innych zastosowań niż drugi?
Jaros Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Wzięło się to stąd, że Character Studio było kiedyś osobnym pluginem i physique właśnie z CS pochodzi. Można obu używać zamiennie, wydaje mi się, że physique jest trochę wygodniejszy i ma nieco większe możliwości, ale tu mogę się mylić, jako, że niewiele robię animacji w których takie modyfikatory są potrzebne. Jeżeli chodzi o praktykę, może wypowie się ktoś, kto ma więcej doświadczenia :)
SUPER_OkO Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Ogolnie phisyq sluzy do postaci 2-noznych humanoidalnych, moze sobie nieco zautomatyzowac proces podpinania (co prawdaz nie kozystam z niego praktycznie wogole) -ale jak dlamnie zbyt automatycznie sie wszystko tam robi i jest kupa bledow z tego powodum, ktorych az tak prosto sie nie da zniwelowac. Moje zdanie jest takie ze CS sie nie nadaje do animacji jak i P do riggowania.
Gość Marioza Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 znacznie przyjemniej sie dziabie w Skin'ie niz Physique, co nie zmienia faktu ze kupa ludzi dziala w tym drugim i rowniez sobie go chwali, metodą prób i zszarganych nerwów doszedłem do tego ze lepiej zaczynać chyba od skina po opanowaniu go mozna wtedy poprobwac z Physique bo tez ma swoje zalety, ale tak jak wczesniej praca z nim dla poczatkującego to masakakra, takze mniej stresu Cię czeka w skinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się