Skocz do zawartości

Modelowanie do gier


Enigmus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Wydaje mi sie, że jest to dobre miejsce na taki topik. Jestem początkującym grafikiem w 3d i od 2 tyg pracuje w "Cinema 4D", ale testowałem też "Hexagon" "Silo" "Blander" "Wings" oraz "3dsmax", Teraz nie wiem za kóry program mam się wziąść na poważnie, jesli w przyszłosci chcę robić modele do gier na PC, słyszałem że niektóre firmy kożystaja z 3ds, inne w innych, ale co jest najbardziej rozpowszechnione ? Czy faktycznie było by najlepiej nauczyć się modelować w 3ds ? Czy też w jakimśinnym programie który sie lepiej do tego nadaje :> ? Np. czy wie ktoś jakich programach był robiony np. "Painkiller", albo "Far Cry", czy też nawet polski "Wiedźmin" ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Różnie. Głównie uzywa się 3dsMAX, Maya. Zdarzają się XSI czy nawet Modo. Ważniejsze jest to co umiesz niż obsługa programu.

 

Jeżeli jesteś dobry to firma przyjmie Cię nawet jeżeli nie znasz programu który w niej jest używany. Okres przejścia z jednego softu na drugi jest dość krótki, w sumie wszystkie służą do tego samego, zatem nie jest to jakiś wielki problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z empeckiem w 1oo% aczkolwiek jesli chcesz trzymac sie jakiegos konkretnego softu dluzszy czas i zeby pozniej ewentualnie miec go w robocie ( ale do tego dluuuga droga ) to uzywaj maya albo XSI bo prawda jest taka ze najwiecej firm uzywa wlasnie tego softu szczegolnie za granica

ps co jak co ale na twoim miejscu i tak bym sie wzial za maxa poniewaz ma chyba najprostsza obsluge ( przynajmniej dla mnie ) no i jak bedziesz mial z czyms problem to ci pomozemy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie