ASY2002 Napisano 24 Luty 2006 Napisano 24 Luty 2006 Heyah, zna ktos poprawne (realistyczne) ustawienia materiału krwi, znaczy jakie mają byc ustawienia IOR np. itp...
tweety Napisano 24 Luty 2006 Napisano 24 Luty 2006 raytrace: bez refraction, sam reflect - fallof. pamiętaj też, że krew jest specyficzna i różnie się zachowuje w róznych scenach. inaczej na drewnie a inaczej na metalu. poza tym krew nigdy nie jest jednolita: np krew z opłucnej to tylko pęcherzyki (wtedy jest sens dawać refract), zaś ciemnoczerwona krew z tętnicy udowej to zwykły lekko gęstawy płyn. Experymentuj 1
trident Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 tweety ty napewno grafikiem jesteś?? Bo mi tu zalatuje panem doktorem :) ja mogę jedynie dodać że czym starsza krew to bardziej brązowa i mniej świecąca, przed skrzepnieńciem prawie czarna, no i zalezy czyja krew chcesz robić. Człowiek ma "krwisto" czerwoną, a np. krowia jest prawie czarna. Mowa o dużych ilościach :) pzdr
SWRSC Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 mozesz zrobić material sss (help od MentalRaya tak mowi :))
ASY2002 Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 A własnie tak propo, u mnie SSS nie działa, robie wszystko tak jak napisali w tutkach i nadal nic ;( Ale THX :) P,S. A jakie ustawienia speculara będą dobre?? Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się