Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pytanie odnośnie dodawania do MentalRaya własnych shaderów. Jak mam to zrobić? np taki shaderek (cały artykuł z którego to wziąłem jest na stronie http://www.lamrug.org/resources/doc/paint.html#mi_bump_flakes ) wszystko jest pod maye i nie wiem jak to zrobic w 3ds :(

 

declare shader

color "mi_metallic_paint" (

color "ambient" default 0 0 0 1,

color "base_color" default 0.8 0.1 0.0 1,

color "edge_color" default 0.0 0.0 0.0,

scalar "edge_color_bias" default 1.0,

color "lit_color" default 0.6 0.0 0.2,

scalar "lit_color_bias" default 8.0,

scalar "diffuse_weight" default 1.0,

scalar "diffuse_bias" default 1.5,

scalar "irradiance_weight" default 1.0,

color "spec" default 1 1 1 1,

scalar "spec_weight" default 0.2,

scalar "spec_exp" default 60.0,

color "spec_sec" default 1 1 1 1,

scalar "spec_sec_weight" default 0.3,

scalar "spec_sec_exp" default 25.0,

boolean "spec_glazing" default on,

color "flake_color" default 1.0 1.0 1.0 1,

scalar "flake_weight" default 1.0,

scalar "flake_reflect" default 0.0,

scalar "flake_exp" default 45.0,

scalar "flake_decay" default 0.0,

shader "flake_bump",

scalar "global_weight" default 1.0,

integer "mode" default 3,

array light "lights"

)

version 2

apply material

end declare

 

Gdzie mam to umieścic i zlinkować?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a moze jakis pomysł jak uzyskać taki materiał z tymi "metal flakes"? albo moze gdziesz jest ta biblioteka do zassania (paint.dll)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności