Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanie odnośnie dodawania do MentalRaya własnych shaderów. Jak mam to zrobić? np taki shaderek (cały artykuł z którego to wziąłem jest na stronie http://www.lamrug.org/resources/doc/paint.html#mi_bump_flakes ) wszystko jest pod maye i nie wiem jak to zrobic w 3ds :(

 

declare shader

color "mi_metallic_paint" (

color "ambient" default 0 0 0 1,

color "base_color" default 0.8 0.1 0.0 1,

color "edge_color" default 0.0 0.0 0.0,

scalar "edge_color_bias" default 1.0,

color "lit_color" default 0.6 0.0 0.2,

scalar "lit_color_bias" default 8.0,

scalar "diffuse_weight" default 1.0,

scalar "diffuse_bias" default 1.5,

scalar "irradiance_weight" default 1.0,

color "spec" default 1 1 1 1,

scalar "spec_weight" default 0.2,

scalar "spec_exp" default 60.0,

color "spec_sec" default 1 1 1 1,

scalar "spec_sec_weight" default 0.3,

scalar "spec_sec_exp" default 25.0,

boolean "spec_glazing" default on,

color "flake_color" default 1.0 1.0 1.0 1,

scalar "flake_weight" default 1.0,

scalar "flake_reflect" default 0.0,

scalar "flake_exp" default 45.0,

scalar "flake_decay" default 0.0,

shader "flake_bump",

scalar "global_weight" default 1.0,

integer "mode" default 3,

array light "lights"

)

version 2

apply material

end declare

 

Gdzie mam to umieścic i zlinkować?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

a moze jakis pomysł jak uzyskać taki materiał z tymi "metal flakes"? albo moze gdziesz jest ta biblioteka do zassania (paint.dll)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności