Napisano 24 Luty 200619 l Witam, mam pytanie odnośnie dodawania do MentalRaya własnych shaderów. Jak mam to zrobić? np taki shaderek (cały artykuł z którego to wziąłem jest na stronie http://www.lamrug.org/resources/doc/paint.html#mi_bump_flakes ) wszystko jest pod maye i nie wiem jak to zrobic w 3ds :( declare shader color "mi_metallic_paint" ( color "ambient" default 0 0 0 1, color "base_color" default 0.8 0.1 0.0 1, color "edge_color" default 0.0 0.0 0.0, scalar "edge_color_bias" default 1.0, color "lit_color" default 0.6 0.0 0.2, scalar "lit_color_bias" default 8.0, scalar "diffuse_weight" default 1.0, scalar "diffuse_bias" default 1.5, scalar "irradiance_weight" default 1.0, color "spec" default 1 1 1 1, scalar "spec_weight" default 0.2, scalar "spec_exp" default 60.0, color "spec_sec" default 1 1 1 1, scalar "spec_sec_weight" default 0.3, scalar "spec_sec_exp" default 25.0, boolean "spec_glazing" default on, color "flake_color" default 1.0 1.0 1.0 1, scalar "flake_weight" default 1.0, scalar "flake_reflect" default 0.0, scalar "flake_exp" default 45.0, scalar "flake_decay" default 0.0, shader "flake_bump", scalar "global_weight" default 1.0, integer "mode" default 3, array light "lights" ) version 2 apply material end declare Gdzie mam to umieścic i zlinkować?
Napisano 25 Luty 200619 l Autor a moze jakis pomysł jak uzyskać taki materiał z tymi "metal flakes"? albo moze gdziesz jest ta biblioteka do zassania (paint.dll)?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto