SWRSC Napisano 24 Luty 2006 Napisano 24 Luty 2006 Witam, mam pytanie odnośnie dodawania do MentalRaya własnych shaderów. Jak mam to zrobić? np taki shaderek (cały artykuł z którego to wziąłem jest na stronie http://www.lamrug.org/resources/doc/paint.html#mi_bump_flakes ) wszystko jest pod maye i nie wiem jak to zrobic w 3ds :( declare shader color "mi_metallic_paint" ( color "ambient" default 0 0 0 1, color "base_color" default 0.8 0.1 0.0 1, color "edge_color" default 0.0 0.0 0.0, scalar "edge_color_bias" default 1.0, color "lit_color" default 0.6 0.0 0.2, scalar "lit_color_bias" default 8.0, scalar "diffuse_weight" default 1.0, scalar "diffuse_bias" default 1.5, scalar "irradiance_weight" default 1.0, color "spec" default 1 1 1 1, scalar "spec_weight" default 0.2, scalar "spec_exp" default 60.0, color "spec_sec" default 1 1 1 1, scalar "spec_sec_weight" default 0.3, scalar "spec_sec_exp" default 25.0, boolean "spec_glazing" default on, color "flake_color" default 1.0 1.0 1.0 1, scalar "flake_weight" default 1.0, scalar "flake_reflect" default 0.0, scalar "flake_exp" default 45.0, scalar "flake_decay" default 0.0, shader "flake_bump", scalar "global_weight" default 1.0, integer "mode" default 3, array light "lights" ) version 2 apply material end declare Gdzie mam to umieścic i zlinkować?
SWRSC Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 a moze jakis pomysł jak uzyskać taki materiał z tymi "metal flakes"? albo moze gdziesz jest ta biblioteka do zassania (paint.dll)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się