Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam

Kr贸tki, nieco ponadminutowy filmik na kt贸rym samolot z filmu Terminator opuszcza podziemny dok. M贸j pierwszy film, kt贸rego nie wstydz臋 si臋 pokaza膰.

Zrobi艂em go w 3d Studio Max 7 (Default Scanline Renderer), zmontowa艂em w Adobe Premiere Pro 1.5. Muzyka z filmu Terminator 2, d藕wi臋ki z internetowych bank贸w sampli. Samolot modelowa艂em na podstawie tych zdj臋膰: http://www.fantastic-plastic.com/AERIEL%20HUNTER%20KILLER%20PAGE.htm (mo偶na zobczy膰, czy/偶e podobny)

Komentarze mile widzane.

The Dock 720x480 XviD (13 MB)

The Dock 320x240 XviD (4.5 MB, niska jako艣膰)

take_off_top.jpg

Mod: Do Animacji jest odpowiedni dzia艂 !

  • Odpowiedzi 7
  • Wy艣wietle艅 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ju偶 zasysam...zaraz skomentuje :)

[+]

Bardzo fajne to wysz艂o , troch臋 tandetna ta flara leflektor贸w ale i tak 艂adnie.

Ze scanline'a wycisn膮艂e艣 dobr膮 jako艣膰 :)

Napisano

Powiem jedno, fajne :)

Czym robiony p艂omien??

Ile redkowany??

P.S Fajnie wygl膮daj膮 te instrukcje na monitorku :)

Pozdr!

Napisano

Ciesz臋 si臋, 偶e fajnie. P贸艂 roku nad nim pracowa艂em. Mo偶e niezbyt intensywnie, ale jednak.

P艂omie艅 to po prostu Environmental Fire Effect.

Zak艂adam, 偶e redkowa膰 znaczy renderowa膰 (chyba nie znam 偶argonu...) i odpowiadam: trudno mi to oszacowa膰, co艣 oko艂o 3-4 d贸b na 2 Ghz.

Napisano

serwusik :)

sciagna艂em , obejrza艂em - i bardzo fajnie to wygl膮da. Wida膰 tma sporo roboty,

czekam na kolejne produkcje :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

No nie藕le, jak na pocz膮tki tym lepiej, render mi tylko nie podchodzi i ten p艂omie艅. Kr贸tka i prosta ale dobra, a i tematyka niez艂a :D :D :D :D

Napisano

Gratulacje! Dobra robota

+ Fajne modele i do艣膰 realistycznie wygl膮daj膮cy metal

- Zielona konsola (11sek), kiepsko wysz艂y reflektory, ruch kamery przy starcie statku (ok 35sek)

Og贸lnie ca艂o艣膰 ma klimat, mi艂o nareszcie zobaczy膰 sko艅czon膮 animacje w tym dziale ;)

Napisano

Godne wspolczesnego serialu-tasiemca sf :)

Kamery prawie-profeska (oprocz momentu przy starcie, na pewno wiesz ktorego :)). Ten jeden szczegol burzy realizm, bo zadna prawdziwa kamera tak nie ma prawa skoczyc.

Render - zajebisty, chcialbym tak umiec :)

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci