Napisano 25 Luty 200619 l Witam Krótki, nieco ponadminutowy filmik na którym samolot z filmu Terminator opuszcza podziemny dok. Mój pierwszy film, którego nie wstydzę się pokazać. Zrobiłem go w 3d Studio Max 7 (Default Scanline Renderer), zmontowałem w Adobe Premiere Pro 1.5. Muzyka z filmu Terminator 2, dźwięki z internetowych banków sampli. Samolot modelowałem na podstawie tych zdjęć: http://www.fantastic-plastic.com/AERIEL%20HUNTER%20KILLER%20PAGE.htm (można zobczyć, czy/że podobny) Komentarze mile widzane. The Dock 720x480 XviD (13 MB) The Dock 320x240 XviD (4.5 MB, niska jakość) Mod: Do Animacji jest odpowiedni dział !
Napisano 25 Luty 200619 l już zasysam...zaraz skomentuje :) [+] Bardzo fajne to wyszło , trochę tandetna ta flara leflektorów ale i tak ładnie. Ze scanline'a wycisnąłeś dobrą jakość :)
Napisano 25 Luty 200619 l Powiem jedno, fajne :) Czym robiony płomien?? Ile redkowany?? P.S Fajnie wyglądają te instrukcje na monitorku :) Pozdr!
Napisano 25 Luty 200619 l Cieszę się, że fajnie. Pół roku nad nim pracowałem. Może niezbyt intensywnie, ale jednak. Płomień to po prostu Environmental Fire Effect. Zakładam, że redkować znaczy renderować (chyba nie znam żargonu...) i odpowiadam: trudno mi to oszacować, coś około 3-4 dób na 2 Ghz.
Napisano 25 Luty 200619 l serwusik :) sciagnałem , obejrzałem - i bardzo fajnie to wygląda. Widać tma sporo roboty, czekam na kolejne produkcje :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 25 Luty 200619 l No nieźle, jak na początki tym lepiej, render mi tylko nie podchodzi i ten płomień. Krótka i prosta ale dobra, a i tematyka niezła :D :D :D :D
Napisano 25 Luty 200619 l Gratulacje! Dobra robota + Fajne modele i dość realistycznie wyglądający metal - Zielona konsola (11sek), kiepsko wyszły reflektory, ruch kamery przy starcie statku (ok 35sek) Ogólnie całość ma klimat, miło nareszcie zobaczyć skończoną animacje w tym dziale ;)
Napisano 28 Luty 200619 l Godne wspolczesnego serialu-tasiemca sf :) Kamery prawie-profeska (oprocz momentu przy starcie, na pewno wiesz ktorego :)). Ten jeden szczegol burzy realizm, bo zadna prawdziwa kamera tak nie ma prawa skoczyc. Render - zajebisty, chcialbym tak umiec :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto