Napisano 4 Marzec 200619 l witam, potrzebuje wymodelowac prosy płaszczynowy namiocik, efekt niemusi byc bardzo realistyczny, bardzej ideowy ale samo operowanie materałem to za malo. jakiego modyfikatora powinienem uzyc by moj brezent byl w niekturych miejsach napienty a w innych pogniecony i swobodnie wisiał? a moze musze zrobic to recznie i kazda czesc modelowac osobno?
Napisano 4 Marzec 200619 l jestem początkujący, także może mój pomysł nie jest zbyt dobry, ale wydaje mi się że najprostrzy sposób na zrobienie czegoś takiego to Create>shapes>line ;)
Napisano 4 Marzec 200619 l Można pobawić się symulatorami dynamiki - obiekt cloth powinien załatwić sprawę.
Napisano 4 Marzec 200619 l Lub jeśli nie chcesz się bawić w to co zaproponował mintrill, to poly + paint deformation. Ostap.hg -> lepszym pomysłem wydaje mi się użycie nurbsów: curves i potem 2-rail coś tam (ikonka na samym dole)