Proto Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Pomyslalem, ze wrzuce tutaj te krotka animke (xvid ~2MB) z tego wzgledu, ze jest to moja pierwsza w miare sensowna animacja w Blenderze i chcialbym poznac Wasza opinie na jej temat :). W sumie wszystko tu jest w pewnym sensie speedem, od modellingu, przez animacje po materialy, gdyz scenka powstala w ciagu bodaj 3 dni z koniecznosci przedlozenia czegos na zalicznie z grafiki. A ze nie jest to jedyne zaliczenie- wiadomo- celowalem w jak najlepszy efekt jak najmniejszym nakladem czasu i sil. Stad brak uszu, prowizoryczne krzeslo, problemy z przenikaniem obiektow i oszalamiajacy czas trwania. Jesli jednak ktos uzna, ze cos ciekawego z tego moze wyjsc, postaram sie prace skonczyc i byc moze rozszerzyc. Tak wiec jest to swego rodzaju WIP :).
Kruku Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 hmm troche dziwnie tak jakby zbyt szypko wszystko się dzieje. Jednak ta część w której postać ponownie sięga po papierosa jest chyba najgorsza
Proto Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 Hehe, jeszcze nie wiem na ile :P. Ale nie studiuje grafiki gwoli scislosci :D. Wszystko dzieje sie szybko celowo, zeby podkreslic nerwowosc- spowolnienie nastepuje w momencie gdy koles dopina swego. Problem jest z sieganiem po papierosa, czy podnoszeniem go do ust? Rzeklbym, ze z tym drugim :P.
Szantak Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 jesli robiles to od zera i skonczyles w 3 dni to ristekpa
Marvey Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 3 dni?? w 3 dni to ja nie wiem czy bym to wszystko wymodelował świetnie jak na taki czas. p.s. masz może ten film w nieco lepszej jakosci??
Proto Napisano 8 Marzec 2006 Autor Napisano 8 Marzec 2006 Model postaci jest strasznie toporny, lowpoly z subsurface (widac np. po "kanciastych" rekach). Mialem juz tez filizanke i kieliszek z wczesniejszej sceny w blenderze, zreszta tylko one sa w nim modelowane, bo postac zrobilem w maxie, w blenderze tylko rig i animacja (faze mapowania pominalem calkowicie ;)). Lepszej jakosci nie mam poki co, bo tylko zdazylem jeden render na niskich ustawieniach ambient occlusion (stad ta kasza) i w niskiej rozdzialece zrobic, ale przez weekend moze poprawie kilka rzeczy i zrenderuje do jakiejsc konkretniejszej postaci. BTW wie ktos moze jak sensownie motion blur w blenderze ustawic? Robienie kilku passow z nim trwa wieki a efekt i tak jest marny...
Szantak Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 mozesz jeszcze zrobic w postprodukcji, tylko musisz wyrenderowac z alfa osobno rzeczy na pierwszym planie, srodkowym i dalekim. Potem je tylko nakladasz np. w Digital Fusion z odpowiednim blurem. Jesli kamera jest nieruchoma to jest to bardzo dobre rozwiazanie. A wrecz jedynie sluszne :)
Proto Napisano 10 Marzec 2006 Autor Napisano 10 Marzec 2006 Ale chyba mowisz o dofie, a mi chodzilo o motion blur, tak czy siak cenna uwaga :). Bawilem sie juz kiedys z dofem w ten sposob, ale w PSie, o Digital Fusion nie slyszalem :). Generalnie sumarycznie z projektow przez semestr dostalem co chcialem wiec jestem kontent :). Wprawdzie na kierunku specjalistycznym by sie pewnie na zaliczenie nie uzbieralo, ale na szczescie studiuje informatyke ;).
Gość spokojny Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Mnie osobiście razi zgięcie reki w łokciu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się