Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pomyslalem, ze wrzuce tutaj te krotka animke (xvid ~2MB) z tego wzgledu, ze jest to moja pierwsza w miare sensowna animacja w Blenderze i chcialbym poznac Wasza opinie na jej temat :).

 

W sumie wszystko tu jest w pewnym sensie speedem, od modellingu, przez animacje po materialy, gdyz scenka powstala w ciagu bodaj 3 dni z koniecznosci przedlozenia czegos na zalicznie z grafiki. A ze nie jest to jedyne zaliczenie- wiadomo- celowalem w jak najlepszy efekt jak najmniejszym nakladem czasu i sil. Stad brak uszu, prowizoryczne krzeslo, problemy z przenikaniem obiektow i oszalamiajacy czas trwania.

 

Jesli jednak ktos uzna, ze cos ciekawego z tego moze wyjsc, postaram sie prace skonczyc i byc moze rozszerzyc. Tak wiec jest to swego rodzaju WIP :).

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm troche dziwnie tak jakby zbyt szypko wszystko się dzieje.

Jednak ta część w której postać ponownie sięga po papierosa jest chyba najgorsza

Napisano

Hehe, jeszcze nie wiem na ile :P. Ale nie studiuje grafiki gwoli scislosci :D.

Wszystko dzieje sie szybko celowo, zeby podkreslic nerwowosc- spowolnienie nastepuje w momencie gdy koles dopina swego.

Problem jest z sieganiem po papierosa, czy podnoszeniem go do ust? Rzeklbym, ze z tym drugim :P.

Napisano

3 dni?? w 3 dni to ja nie wiem czy bym to wszystko wymodelował

świetnie jak na taki czas.

 

p.s. masz może ten film w nieco lepszej jakosci??

Napisano

Model postaci jest strasznie toporny, lowpoly z subsurface (widac np. po "kanciastych" rekach). Mialem juz tez filizanke i kieliszek z wczesniejszej sceny w blenderze, zreszta tylko one sa w nim modelowane, bo postac zrobilem w maxie, w blenderze tylko rig i animacja (faze mapowania pominalem calkowicie ;)).

 

Lepszej jakosci nie mam poki co, bo tylko zdazylem jeden render na niskich ustawieniach ambient occlusion (stad ta kasza) i w niskiej rozdzialece zrobic, ale przez weekend moze poprawie kilka rzeczy i zrenderuje do jakiejsc konkretniejszej postaci.

 

BTW wie ktos moze jak sensownie motion blur w blenderze ustawic? Robienie kilku passow z nim trwa wieki a efekt i tak jest marny...

Napisano

mozesz jeszcze zrobic w postprodukcji, tylko musisz wyrenderowac z alfa osobno rzeczy na pierwszym planie, srodkowym i dalekim. Potem je tylko nakladasz np. w Digital Fusion z odpowiednim blurem. Jesli kamera jest nieruchoma to jest to bardzo dobre rozwiazanie. A wrecz jedynie sluszne :)

Napisano

Ale chyba mowisz o dofie, a mi chodzilo o motion blur, tak czy siak cenna uwaga :). Bawilem sie juz kiedys z dofem w ten sposob, ale w PSie, o Digital Fusion nie slyszalem :).

Generalnie sumarycznie z projektow przez semestr dostalem co chcialem wiec jestem kontent :). Wprawdzie na kierunku specjalistycznym by sie pewnie na zaliczenie nie uzbieralo, ale na szczescie studiuje informatyke ;).

Gość spokojny
Napisano

Mnie osobiście razi zgięcie reki w łokciu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności