Napisano 4 Marzec 200619 l Pomyslalem, ze wrzuce tutaj te krotka animke (xvid ~2MB) z tego wzgledu, ze jest to moja pierwsza w miare sensowna animacja w Blenderze i chcialbym poznac Wasza opinie na jej temat :). W sumie wszystko tu jest w pewnym sensie speedem, od modellingu, przez animacje po materialy, gdyz scenka powstala w ciagu bodaj 3 dni z koniecznosci przedlozenia czegos na zalicznie z grafiki. A ze nie jest to jedyne zaliczenie- wiadomo- celowalem w jak najlepszy efekt jak najmniejszym nakladem czasu i sil. Stad brak uszu, prowizoryczne krzeslo, problemy z przenikaniem obiektow i oszalamiajacy czas trwania. Jesli jednak ktos uzna, ze cos ciekawego z tego moze wyjsc, postaram sie prace skonczyc i byc moze rozszerzyc. Tak wiec jest to swego rodzaju WIP :).
Napisano 5 Marzec 200619 l hmm troche dziwnie tak jakby zbyt szypko wszystko się dzieje. Jednak ta część w której postać ponownie sięga po papierosa jest chyba najgorsza
Napisano 5 Marzec 200619 l Autor Hehe, jeszcze nie wiem na ile :P. Ale nie studiuje grafiki gwoli scislosci :D. Wszystko dzieje sie szybko celowo, zeby podkreslic nerwowosc- spowolnienie nastepuje w momencie gdy koles dopina swego. Problem jest z sieganiem po papierosa, czy podnoszeniem go do ust? Rzeklbym, ze z tym drugim :P.
Napisano 8 Marzec 200619 l 3 dni?? w 3 dni to ja nie wiem czy bym to wszystko wymodelował świetnie jak na taki czas. p.s. masz może ten film w nieco lepszej jakosci??
Napisano 8 Marzec 200619 l Autor Model postaci jest strasznie toporny, lowpoly z subsurface (widac np. po "kanciastych" rekach). Mialem juz tez filizanke i kieliszek z wczesniejszej sceny w blenderze, zreszta tylko one sa w nim modelowane, bo postac zrobilem w maxie, w blenderze tylko rig i animacja (faze mapowania pominalem calkowicie ;)). Lepszej jakosci nie mam poki co, bo tylko zdazylem jeden render na niskich ustawieniach ambient occlusion (stad ta kasza) i w niskiej rozdzialece zrobic, ale przez weekend moze poprawie kilka rzeczy i zrenderuje do jakiejsc konkretniejszej postaci. BTW wie ktos moze jak sensownie motion blur w blenderze ustawic? Robienie kilku passow z nim trwa wieki a efekt i tak jest marny...
Napisano 9 Marzec 200619 l mozesz jeszcze zrobic w postprodukcji, tylko musisz wyrenderowac z alfa osobno rzeczy na pierwszym planie, srodkowym i dalekim. Potem je tylko nakladasz np. w Digital Fusion z odpowiednim blurem. Jesli kamera jest nieruchoma to jest to bardzo dobre rozwiazanie. A wrecz jedynie sluszne :)
Napisano 10 Marzec 200619 l Autor Ale chyba mowisz o dofie, a mi chodzilo o motion blur, tak czy siak cenna uwaga :). Bawilem sie juz kiedys z dofem w ten sposob, ale w PSie, o Digital Fusion nie slyszalem :). Generalnie sumarycznie z projektow przez semestr dostalem co chcialem wiec jestem kontent :). Wprawdzie na kierunku specjalistycznym by sie pewnie na zaliczenie nie uzbieralo, ale na szczescie studiuje informatyke ;).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto