Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pomyslalem, ze wrzuce tutaj te krotka animke (xvid ~2MB) z tego wzgledu, ze jest to moja pierwsza w miare sensowna animacja w Blenderze i chcialbym poznac Wasza opinie na jej temat :).

 

W sumie wszystko tu jest w pewnym sensie speedem, od modellingu, przez animacje po materialy, gdyz scenka powstala w ciagu bodaj 3 dni z koniecznosci przedlozenia czegos na zalicznie z grafiki. A ze nie jest to jedyne zaliczenie- wiadomo- celowalem w jak najlepszy efekt jak najmniejszym nakladem czasu i sil. Stad brak uszu, prowizoryczne krzeslo, problemy z przenikaniem obiektow i oszalamiajacy czas trwania.

 

Jesli jednak ktos uzna, ze cos ciekawego z tego moze wyjsc, postaram sie prace skonczyc i byc moze rozszerzyc. Tak wiec jest to swego rodzaju WIP :).

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm troche dziwnie tak jakby zbyt szypko wszystko się dzieje.

Jednak ta część w której postać ponownie sięga po papierosa jest chyba najgorsza

Napisano
  • Autor

Hehe, jeszcze nie wiem na ile :P. Ale nie studiuje grafiki gwoli scislosci :D.

Wszystko dzieje sie szybko celowo, zeby podkreslic nerwowosc- spowolnienie nastepuje w momencie gdy koles dopina swego.

Problem jest z sieganiem po papierosa, czy podnoszeniem go do ust? Rzeklbym, ze z tym drugim :P.

Napisano

3 dni?? w 3 dni to ja nie wiem czy bym to wszystko wymodelował

świetnie jak na taki czas.

 

p.s. masz może ten film w nieco lepszej jakosci??

Napisano
  • Autor

Model postaci jest strasznie toporny, lowpoly z subsurface (widac np. po "kanciastych" rekach). Mialem juz tez filizanke i kieliszek z wczesniejszej sceny w blenderze, zreszta tylko one sa w nim modelowane, bo postac zrobilem w maxie, w blenderze tylko rig i animacja (faze mapowania pominalem calkowicie ;)).

 

Lepszej jakosci nie mam poki co, bo tylko zdazylem jeden render na niskich ustawieniach ambient occlusion (stad ta kasza) i w niskiej rozdzialece zrobic, ale przez weekend moze poprawie kilka rzeczy i zrenderuje do jakiejsc konkretniejszej postaci.

 

BTW wie ktos moze jak sensownie motion blur w blenderze ustawic? Robienie kilku passow z nim trwa wieki a efekt i tak jest marny...

Napisano

mozesz jeszcze zrobic w postprodukcji, tylko musisz wyrenderowac z alfa osobno rzeczy na pierwszym planie, srodkowym i dalekim. Potem je tylko nakladasz np. w Digital Fusion z odpowiednim blurem. Jesli kamera jest nieruchoma to jest to bardzo dobre rozwiazanie. A wrecz jedynie sluszne :)

Napisano
  • Autor

Ale chyba mowisz o dofie, a mi chodzilo o motion blur, tak czy siak cenna uwaga :). Bawilem sie juz kiedys z dofem w ten sposob, ale w PSie, o Digital Fusion nie slyszalem :).

Generalnie sumarycznie z projektow przez semestr dostalem co chcialem wiec jestem kontent :). Wprawdzie na kierunku specjalistycznym by sie pewnie na zaliczenie nie uzbieralo, ale na szczescie studiuje informatyke ;).

Napisano

Mnie osobiście razi zgięcie reki w łokciu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności