gorveyus Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 witam ... 1 jak zrobic matowe szkło bo juz mi sie pomysly skończyly 2 jak zrobic animacje? znaczy zeby kamera sie tylko ruszała
xeav Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 1. to zależy jakiego renderera używasz 2. wciśnij autokey i przesuń kamerę, no i jeszcze zmień klatkę 1
gorveyus Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 tzn ?? bo jetem początkujący i nie wiem zbyt ... jesli mental to render no to go uzywam acha z tą kamerą ... jak juz to zrobie to po zrenderowaniu będzie mi sie ruszała ta kamera czy gdzies indziej musze to zrobic acha juz wiem o co biega z tymi kamerami ... teraz został problem z matową szybą
gorveyus Napisano 6 Marzec 2006 Autor Napisano 6 Marzec 2006 mam kolejny problem ... ;] jak połączyć ze sobą 2 splainy (czy jak tam sie nazywają te kropeczki na kreskach ... vertex ... hehe prosze nei smiejcie sie ze mnie ale noob jestem ... :* ;pp ) acha i jeszcze 1 ... jak linie mozna podzielic na mniejsze ... znaczy zeby bylo na niej wiecej tych kropeczek (patrz wyżej ;pp )
greg_jg Napisano 6 Marzec 2006 Napisano 6 Marzec 2006 Odnośnie matowego szkła (w mental`u) to zobacz to: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=247208&postcount=4 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=247695&postcount=6 Odnośnie Spline`ów: Polecam nacisnąć F1 -> 3ds max X Reference -> Creating Geometry -> Creating Shapes -> Editable Splines
gorveyus Napisano 6 Marzec 2006 Autor Napisano 6 Marzec 2006 mm zbytnio nic takiego w helpie nie znalazlem (w helpie widzialem to editable splines ale nie znalazłem tam odpowiedzi na moje pytanie)... którą funkcją mozna pałączyć ze sobą 2 splainy ... chyba ze jest to pokazane w któryms z tutków ... to pokażcie mi go ;] :*
Arthi76 Napisano 7 Marzec 2006 Napisano 7 Marzec 2006 Zaznacz jednego splajna przekonwertuj do editable spline, kliknij w panelu modify - attach i kliknij w drugiego splina. Następnie wciśnij 1 i zaznacz wszystkie vertex-y, w panelu modify kliknij weld i to wszystko. Polecam przerobić tutki z pomocy max-a Pozdr
vinc Napisano 7 Marzec 2006 Napisano 7 Marzec 2006 A matowe w V-ray?...takie fajne mleczne...takie no wiecie....ahhh
gorveyus Napisano 7 Marzec 2006 Autor Napisano 7 Marzec 2006 hmm gdy daje attach ... to punkt który chce polączyć musi należeć do innego splaina (takie sa przynajmniej moje spostrzeżenia ).... a właśnie ... ;] jednak chodzilo mi o vertexy :* czyli problem nadal istnieje tzn chce połączyć ze sobą 2 vertexy z 1 splina ... i nie wiem czy to czasem nie jest niemożliwe
gorveyus Napisano 8 Marzec 2006 Autor Napisano 8 Marzec 2006 bosze ... czy naprawde moje pytanie jest dla was takie skomplikowane ?? jesli cos niejasne to pisac ... :/
Hynol Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 vertex w splinie może mieć połączenie tylko z dwoma innymi - nie może być rozgałęzień, co chyba logiczne. A ty może zacznij od podstaw - tutoriale, help etc. bo tutaj ludziom szybko skończy się chęć udzielania Ci pomocy z rzeczami będącymi ABC maxa.
gorveyus Napisano 9 Marzec 2006 Autor Napisano 9 Marzec 2006 a wlasnie ze to jest mi potrzebne to tutoriala, a mianowicie http://www.max3d.pl/tut.php?id=228 a problem wystąpił podczas rysowania kontur samochodu http://www.polbram.pl/3dmax mam te wszystkie linie oprócz tej "zaznaczonej" i nie wiem jak ją namalowac ... acha i ten punkt A to chyba vertex czyż nie ? to dlaczego z niego wychodzą 3 spliny ... czyli powtarzam ... jak namalowac tą "zaznaczoną" linie .... znaczy spline'a pomóżcie mi ... totalnie nie wiem jak namalowac te wszystkie kontury zeby mozna bylo surface robic ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się