Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam ... 1 jak zrobic matowe szkło bo juz mi sie pomysly skończyly

2 jak zrobic animacje? znaczy zeby kamera sie tylko ruszała

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. to zależy jakiego renderera używasz

2. wciśnij autokey i przesuń kamerę, no i jeszcze zmień klatkę

Napisano
  • Autor

tzn ?? bo jetem początkujący i nie wiem zbyt ... jesli mental to render no to go uzywam

 

acha z tą kamerą ... jak juz to zrobie to po zrenderowaniu będzie mi sie ruszała ta kamera czy gdzies indziej musze to zrobic

 

acha juz wiem o co biega z tymi kamerami ... teraz został problem z matową szybą

Napisano
  • Autor

mam kolejny problem ... ;] jak połączyć ze sobą 2 splainy (czy jak tam sie nazywają te kropeczki na kreskach ... vertex ... hehe prosze nei smiejcie sie ze mnie ale noob jestem ... :* ;pp )

 

acha i jeszcze 1 ... jak linie mozna podzielic na mniejsze ... znaczy zeby bylo na niej wiecej tych kropeczek (patrz wyżej ;pp )

Napisano
  • Autor

mm zbytnio nic takiego w helpie nie znalazlem (w helpie widzialem to editable splines ale nie znalazłem tam odpowiedzi na moje pytanie)... którą funkcją mozna pałączyć ze sobą 2 splainy ...

chyba ze jest to pokazane w któryms z tutków ... to pokażcie mi go ;] :*

Napisano

Zaznacz jednego splajna przekonwertuj do editable spline, kliknij w panelu modify - attach i kliknij w drugiego splina. Następnie wciśnij 1 i zaznacz wszystkie vertex-y, w panelu modify kliknij weld i to wszystko.

Polecam przerobić tutki z pomocy max-a

Pozdr

Napisano

A matowe w V-ray?...takie fajne mleczne...takie no wiecie....ahhh

Napisano
  • Autor

hmm gdy daje attach ... to punkt który chce polączyć musi należeć do innego splaina (takie sa przynajmniej moje spostrzeżenia ).... a właśnie ... ;] jednak chodzilo mi o vertexy :* czyli problem nadal istnieje tzn chce połączyć ze sobą 2 vertexy z 1 splina ... i nie wiem czy to czasem nie jest niemożliwe

Napisano
  • Autor

bosze ... czy naprawde moje pytanie jest dla was takie skomplikowane ?? jesli cos niejasne to pisac ... :/

Napisano

vertex w splinie może mieć połączenie tylko z dwoma innymi - nie może być rozgałęzień, co chyba logiczne. A ty może zacznij od podstaw - tutoriale, help etc. bo tutaj ludziom szybko skończy się chęć udzielania Ci pomocy z rzeczami będącymi ABC maxa.

Napisano
  • Autor

a wlasnie ze to jest mi potrzebne to tutoriala, a mianowicie http://www.max3d.pl/tut.php?id=228

a problem wystąpił podczas rysowania kontur samochodu

http://www.polbram.pl/3dmax mam te wszystkie linie oprócz tej "zaznaczonej" i nie wiem jak ją namalowac ...

acha i ten punkt A to chyba vertex czyż nie ? to dlaczego z niego wychodzą 3 spliny ... czyli powtarzam ... jak namalowac tą "zaznaczoną" linie .... znaczy spline'a

 

pomóżcie mi ... totalnie nie wiem jak namalowac te wszystkie kontury zeby mozna bylo surface robic ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności