Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak, chyba żołnierz, w kazdym razie jakis spacewarrior lowpoly.

prace moga isc wolno. poki co w modelu mam wszystko poza dodatkami (bron, granaty), rekawicami i butami.

zrobilem juz probne mapowanie LSCM no i zaczynam teksture, koncowke modelu i armature (wiadomo) zostawiam na koniec

 

pewnie jeszcze mnostwo poprawek bedzie, na razie zauwazone bledy to chude nogi i rece, tyle ze w przypadku nog dojdzie taka maszyneria wspomagajaca bieganie

 

stan aktualny

t4yn8ilknhunkxnn.jpg

http://images3.fotosik.pl/31/t4yn8ilknhunkxnn.jpg

 

troche wczesniejszy

08a1eeqv6kwn47nd.jpg

http://images3.fotosik.pl/30/08a1eeqv6kwn47nd.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydaje mi sie, że coś jest nie tak z ramionami, a właściwie z ich połączeniem z korpusem. Wyglądają jakby były z gumy. Proste, gumowe cylindry, zgięte na wysokości barków. Myśle, że przydałoby się bardziej anatomiczne rozłożenie siatki. Nie widać zbyt dobrze pleców ale na wysokości łopatek wyglądają na jakieś takie płaskie. Łepek bym troche poszeżył i pogrubił nogi, bo teraz wygląda jakby ludek był przeskalowany na wysokość. Weź pod uwagę, że ta jego zbroja musi mieć swoją grubość, wiec w szczególności nogi i głowa muszą wykraczać poza ramy referki, którą masz pod spodem. Inaczej nogi będą wyglądały jak patyczki a łepek bedzie wydawał się za mały. Jak dodasz tzw. maszynerie do nóg bedzie można więcej powiedzieć.

 

Nienajlepszą topologie siatki można ukryć pod dobrą texturą ale nienajlepsze kształty i proporcje nie. Jeśli to początki Low Poly to całkiem przyzwoicie. Troche popracujesz nad nim i może być fajowy.

Napisano

Nie polecam w żadnym wypadku jeszcze rozpoczynać texturowania zanim siatki nie poprawisz, bo do poprawy jest kilka elementów. Musisz uważnie przypatrzeć się referencjom które masz, bo w tym momencie twoja siatka pokrywa się z nimi chyba jedynie w okolicach łydek. Upraszczając sytuacje to moge powiedzieć że w tym momecie postać ma proporcje kobiety i to w wielu charakterystycznych miejscach. Pierwsza sprawa to klatka piersiowa, ten osobnik ma ją strasznie marną - mężczyźni w tym miejscu są znacznie szersi, ponad to nie mają takiego charakterystycznego "wcięcia" w talii (okolice miednicy u mężczyzny są bardziej "kwadratowe". Następny nie najszczęśliwszy fakt to to iż zrobiłeś mu typowo kobiece łono :O. I ostatnia sprawa to głowa - spróbuj sobie tylko wyobrazić jaką koleś musiał by ją mieć żeby ją w coś takiego wcisnąć.

Wszystko to masz na swojej referce, przypatrz się szczególnie temu widokowi z tyłu. Fakt że nie korzystałeś z niej za bardzo widać szczególnie na przyładzie widoku głowu z tyłu. Apropo barków to usun może na razie te zbiorniki oraz te wystające naramienniki to będziesz to wyraźniej widział.

Pozdrawiam

Napisano

Dziękuję za komentarze

 

Przybysz: ramiona są już zbliżone do referki (jest tylko konflikt ze zbroją), podzieliłem tam siatkę dodatkowo. wybiłem plecy do tyłu przy łopatkach, nie chcę tam się w szczegóły zagłębiać, bo to będzie niemalże niewidoczny element. powiększyłem kask, chyba nawet za bardzo (?) "Patyczki" dostały wąskie spodnie

 

PAINbringer: j.w.

mam nadzieję, że udało mi się skorzystać z krytyki odpowiednio, jeszcze nad brzuszkiem popracuję

 

fws7rkidhtv67lfz.jpg

http://images1.fotosik.pl/32/fws7rkidhtv67lfz.jpg

 

Większa, ok. 300 KB http://images2.fotosik.pl/31/n77a6jseqdhee4sv.png

 

piszcie, co chcecie zmienić, żeby praca była choć krok bliżej do ideału ;)

 

Dzięki

Napisano

Hmm, lepiej ale pozwolilem sobie troche podmalowac.

Nie widząc koncepta trudno stwierdzic do czego zmierzasz dlatego to ponizej moze nie byc wlasciwe. Zreszta sam nie jestem w tym dobry.

 

korekty0dl.gif

 

Wedlug mnie:

-Barki troche zbyt kanciaste i za nisko

-Własciwie ksztalt ramion jest ok ale poprawilbym rozkład siatki jesli nie zakryje tego jakis naramiennik czy cuś

-Jakas dziwna ta klata ale jak juz napisalem, bez koncepta trudno stwierdzic

-nadal miałem wrażenie ze glowa jest przeskalowana na wysokość ;)

-bioderka ma szerokości klaty, jak kobieta ;)

 

To tylko propozycje, sam wiesz jak to powinno wyglądac.

Powodzenia

 

Edit:

Zapomnialem o dodatkowym cięciu na wewenętrznej stronie ud. Teraz jeden plane sięga od krocza aż do kolana. Może to kiepsko wyglądac po zrigowaniu. Aha no i ogólnie postawa ludka nie sprzyja rigowaniu. Nogi bardzo blisko siebie a ręce plisko ciała. :/

  • Like 1
Napisano

aaa! dziekuje bardzo :D jutro sie wezme za to.

 

postawe mu chcialem na koncu zmienic, bo referke mialem nie najlepsza (w takim ukladzie)

 

na koncepcie na klacie sa dwie metalowe plyty, i dlatego tak ma

 

probowalem prosta armature dodac i cos sie wierzcholki ramion wgniataja w siebie... chyba jeszcze mu sie jeden loop przyda tuz przy zbroi.

ale najgorsze: nie wiem co zrobic z udami, zeby im pancerz nie przeszkadzal. uciac jego dol? albo zmniejszyc wage niektorych wierzcholkow. niewazne, zastosuje metode prob i bledow :)

 

dzieki za GIFa

Gość Marioza
Napisano

no w sumie wydaje mi się ze wyglada ten Twój hipek całkiem niezle, fakt mozna by troche jeszcze podziabac nad proporcjami, ale to juz w ramch tzw dopieszczania, co do siatki to moze nie ma tu jakis wodotrysków ale jakis razących niedociagniec tez nie, tazke nie jest zle, co do przezkadzajcego pancerza, to jesli planujesz ze bedze tak wyskoko zadzieral giczki to cos trza by z nim zrobic co by nie przeszkadzal, ale wydaje mi sie przy noramlnym chodzie czy biegu pancerz nie powinien przeszkadzac, a no tak jeszcze spojzalem an ręce, mozna by toroche pobawic sie wertexami bo z boku troche wyglądają serdelkowato, czyli czekamy na rozwoj sytuacji : )

Napisano

a ja sugerowal bym wziecie jakiegos konceptu i zrobienie czegos nowego :) troche to biednie wyglada, sugeruje podpatrzenie innych ludzi i poogladanie jak oni ukladaja siatke, jak radza sobie z przegubami itd.. powodzniea1

Napisano

EE tam to przeciez wip i mysle ze bedzie dobrze wygladalo na koniec, poprawi troche siateczke narysuje ladne tex i bedzie spoko i nieuwazam ze biednie wyglada po prostu jeszcze nieskonczone

Napisano

hm, no biedne, ale chce doprowadzic do konca - jeszcze sporo problemow napotkam, a odkrywanie sporo sie opozni, jak cos nowego zaczne. jest szansa, ze sie czegos naucze jeszcze przy tym modelu

inna sprawa ze 80% moich prac to speedy albo WiP'y, wiec czas cos skonczyc :)

Gość Marioza
Napisano

no więc tak co by nie byly te łapki serdelowate to warto popatrzec na rozne refki, trza troche wertexy poprzestawiac troche lopami sie pobawić, wiem ze to uwagi bardzo ogólnikowe ale raczej ciezko odpowiedzec jednoznacznie na takie pytanie, co jeszcze moge doradzic to tak jak napisal Hatred podgladac i jeszcze raz podglądac innch, skupic sie na tym jak wygladają siatki u innchy ludzi jak roziwązali rozne problemy itp, co do Twojego hipka jeszcze to przydałyby sie mu chociaz ze 2 lopy na kapeluszu bo bardzo kanciasty jest, plyty na klacie tez nie są przekonujące, no ogólnie tak jak pisalem wczesnij wodotrysków tu nie ma, nie wiem czy robisz z konceptu czy z głowy, jesli to 2 to wybrałes trudniejszą drogę, lepiej jechac z konceptu ewentualnie samemu przygotowac sobie takowy duza oszczednośc czasu jasny widok jak ma wygladac postac itp, z texturami się nie spiesz chyba ze w tym jestes dobry wtedy nie najlepszy wyglad modelu mozesz zamaskowac piękną texturą

 

a tu pare konceptow i refek moze Ci sie przydadzą na poczatek

 

refki http://rapidshare.de/files/14986582/ref.rar.html

 

koncepty http://rapidshare.de/files/15144383/1.rar.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności