Lider3D Posted August 8, 2003 Share Posted August 8, 2003 Czesc mam takie pytanko, gdy juz wymodeluje czjnik z pokrywka;) to jak zrobić by ta pokrywka w określonej kladce animacji (punkt wrzenia) wyskoczyła do góry!!!!!!! w sposób naturalny, nie animowany recznie, lecz przy pomocy dynamiki-----i tu właśnie licze na waszą pomoc?? z gory dzieki[3m się] Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartonfink Posted August 8, 2003 Share Posted August 8, 2003 to proste dmuchnij na nia wiaterkiem od spodu polecam reactora :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lider3D Posted August 8, 2003 Author Share Posted August 8, 2003 dzieki bartonfink:) ale pokrywka to nie chorongiewka, chodziło mi raczej o jakiś siłownik lub script, jeszcze raz dzieki;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartonfink Posted August 8, 2003 Share Posted August 8, 2003 Dokladnie o tym pisalem Reactor umozliwia kazdemu obiektowi nadanie masy , nie mowiac juz o obliczaniu kolizji i mnustwie innych bajerow jesli bedziesz mial reactora(w piatce bodajze jest juz standardowo o ile dobrze pamietam) to zrobisz to tak: w czajniku ustawisz wiatr reactora skierowany w strone pokrywki(tylko nie prostopadle bo to sztucznie wjdzie) pokrywce nadajesz okreslona mase(dosyc lekka(no hyba ze ma byc ciezka to musisz dac duzy podmuch spod niej) czajniczkowi , pokrywce i calej reszcie obiektow ktore mogoa sie zetknac z pokrywka wlanczasz detekcje kolizji i dawaj.. w odpowiedniej klatce dmuchasz i masz super realistycznie spadajaca pokrywke tyle ze na kiepskim sprzecie pIII 400 i wolniejsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lider3D Posted August 9, 2003 Author Share Posted August 9, 2003 :) dzieki zrobie jak piszesz [piwo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now