Gość jaco Napisano 7 Marzec 2006 Napisano 7 Marzec 2006 NO tak na poczekaniu wyrenderowane w Mentalu 1 Skylight i direct jak to cholerstwo ustawic żeby lepiej wyszło bo nie ogarniam tych świateł może sam Skylight???????
JohnZi Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 na mentalu sie nie znam. ale mnie przede wszystkim raza proporcje, a raczej ich brak;/
piksar Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 Proporcji bym sie nie czepiał, ale flagi do wymiany. Bez użycia Cloth się nie obejdzie pozdr
xeav Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 dla flag możesz użyć(3dsmax) Paint Select/Sculpt czy coś takiego, jest to w opcjach editable poly (na dole). Bevel na krawędzie i powinno być lepiej
chveti Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 uzyj chamfera na krawędziach bo za ostre są krawędzie murków jak i tego co extrudowałeś.
tweety Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 proszę bardzo ostatni całkiem świeży tutek o GI w Mental Ray'u: http://67.15.36.49/team/Tutorials/GI_MentalRay/mentalray_01.asp polecam tez przejrzeć wątek greg_jg'a z Mental Rayem: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11688 Pozdrawiam
damusTo Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 To wygląda jak w pochmurny dzień raczej, wzmocnij słońce, daj mu kontrast większy i podciągnij kolor. FLAGI !! to juz wiesz i mapowanie cegłą i kamieniem :| luknij jak to w realu jest, zdecydowanie musisz to zmienić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się