Napisano 7 Marzec 200619 l NO tak na poczekaniu wyrenderowane w Mentalu 1 Skylight i direct jak to cholerstwo ustawic żeby lepiej wyszło bo nie ogarniam tych świateł może sam Skylight???????
Napisano 8 Marzec 200619 l na mentalu sie nie znam. ale mnie przede wszystkim raza proporcje, a raczej ich brak;/
Napisano 8 Marzec 200619 l Proporcji bym sie nie czepiał, ale flagi do wymiany. Bez użycia Cloth się nie obejdzie pozdr
Napisano 8 Marzec 200619 l dla flag możesz użyć(3dsmax) Paint Select/Sculpt czy coś takiego, jest to w opcjach editable poly (na dole). Bevel na krawędzie i powinno być lepiej
Napisano 8 Marzec 200619 l uzyj chamfera na krawędziach bo za ostre są krawędzie murków jak i tego co extrudowałeś.
Napisano 8 Marzec 200619 l proszę bardzo ostatni całkiem świeży tutek o GI w Mental Ray'u: http://67.15.36.49/team/Tutorials/GI_MentalRay/mentalray_01.asp polecam tez przejrzeć wątek greg_jg'a z Mental Rayem: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11688 Pozdrawiam
Napisano 8 Marzec 200619 l To wygląda jak w pochmurny dzień raczej, wzmocnij słońce, daj mu kontrast większy i podciągnij kolor. FLAGI !! to juz wiesz i mapowanie cegłą i kamieniem :| luknij jak to w realu jest, zdecydowanie musisz to zmienić
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto