Napisano 8 Marzec 200619 l Witam! długo sie zastanawialem czy wrzucic tu swoja prace bo cholera krytyka jest doscc ciezka do zniesienia!! Czasami mobilizuje a czasami zniecheca! Tak wiec...modele zrobione w Maxie 7... poly...i standardowy renderer! jeszcze jestem za chudy w uszach zeby zrobic cos lepszego! ale zanim dojde do robienia samochodow wole robic cos prostrzego! Wieza robiona na potrzeby animacji glosnika!
Napisano 8 Marzec 200619 l Witam. zle nazwales swoj wątek dostosuj sie do regulaminu i wprowadz niezbedne poprwaki tu masz linki do regulaminu, przeczytaj caly: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595
Napisano 8 Marzec 200619 l no w realu jest wiecej smaczków, zapoznaj sie z chamferem:) no i zaopatrz w jakiś inny render a narazie pracuj nad modelem
Napisano 8 Marzec 200619 l Autor wiem ze jest inna...ale chcialem zrobic membrame glosnika taka zeby bylo cos widac przy animacji! chamfer znam...ale te wglebienia glosnikow zrobilem boolinem....i sieeeee pokszanilo! i juz nie wiedziaelm jak to zmienic!trening czyni mistrza!
Napisano 8 Marzec 200619 l mimow szystko np: otwory w głośnikach idą do wymiany. można prosić siatkę po tym boolean'ie? może da się jakoś naprawić... ale jesli nie to najlepiej zacznij od nowa rzeźbić przedni panel. materiały jak na razie zostaw. przyjdzie na nie jeszcze czas. Pozdrawiam
Napisano 8 Marzec 200619 l Autor Hir Ju Ar...troche przekombinowalem ....dodalem smoothing group....i zrobilem sejwa! :\ teraz djupa jest i chyba bedzie latwiej od poczatku!
Napisano 8 Marzec 200619 l eee... faktycznie... djupa. na przyszłość używaj cut'a, albo slice plane'a i Meshsooth'a :] polecam tutorial polecony przez AGmkanots'a (pomimo tego, że wciąż nie ma części drugiej z materiałami i renderingiem :P) pozdrawiam
Napisano 8 Marzec 200619 l Autor juz mam iidee jak to zrobic poprawnie! tym razem bez boolina tylko cutem!....jak bedzie czas to poprawie i pokaze! dzeix z zbeszczeszczenie! ;) ;)
Napisano 8 Marzec 200619 l Boolean to ślepy zaułek, pozatym zawsze przy berdziej skąplikowanych zadaniach wszystko sie rypie. Go sie raczej używa tylko wtedy jak już niema wyjścia, sam się przekonasz że w Editable poly bardzo przyjemnie się modeluje i baz problemów. powodzenia:)
Napisano 9 Marzec 200619 l Autor na szybko poprawione w szkole dzisiaj! Dziex za tutka..bo sie przydal!:D :* http://img379.imageshack.us/my.php?image=wieya9yk.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto