Stachu Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 mam takie pytanie. Jak zrobić płaską texturkę i żeby obracała się razem z kamerą czyli żeby zawsze była zwrócona do kamery. Jak to zrobić??
piotrek Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 Jaki software? W maxie to było chyba camera mapping.
Stachu Napisano 12 Marzec 2006 Autor Napisano 12 Marzec 2006 3ds max8 a jak włączyć camera mapping?? gdzie to jest??
illy Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 particle chyba zawsze w strone kamery sa zwrocone
Hynol Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 W starszych maxach zawsze stosowałem metode "na piechote". Tzn w miejsce kontrolera rotacji wstawiamy look at controler i jako obiekt docelowy dajemy kamere.
Mr. MtS Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 Ja robilem w taki sposób ze ustawialem jak powinno to wyglądac, nastepnie group(texturka+kamera) i wtedy rotacja (mozna pivot zmienic sobie wiec nie ma problemu). Ale nie wiem czy tak prosta metoda sie sprawdzi u Ciebie.
mkk3a Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 do obiektu dodaj modifier Camera map i wybierz odpowiednią kamere
Rekomendowane odpowiedzi