Stachu Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 mam takie pytanie. Jak zrobić płaską texturkę i żeby obracała się razem z kamerą czyli żeby zawsze była zwrócona do kamery. Jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 Jaki software? W maxie to było chyba camera mapping. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachu Napisano 12 Marzec 2006 Autor Share Napisano 12 Marzec 2006 3ds max8 a jak włączyć camera mapping?? gdzie to jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 particle chyba zawsze w strone kamery sa zwrocone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 W starszych maxach zawsze stosowałem metode "na piechote". Tzn w miejsce kontrolera rotacji wstawiamy look at controler i jako obiekt docelowy dajemy kamere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr. MtS Napisano 13 Marzec 2006 Share Napisano 13 Marzec 2006 Ja robilem w taki sposób ze ustawialem jak powinno to wyglądac, nastepnie group(texturka+kamera) i wtedy rotacja (mozna pivot zmienic sobie wiec nie ma problemu). Ale nie wiem czy tak prosta metoda sie sprawdzi u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachu Napisano 13 Marzec 2006 Autor Share Napisano 13 Marzec 2006 dzięki za rady zara sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 13 Marzec 2006 Share Napisano 13 Marzec 2006 do obiektu dodaj modifier Camera map i wybierz odpowiednią kamere Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi