Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam takie pytanie. Jak zrobić płaską texturkę i żeby obracała się razem z kamerą czyli żeby zawsze była zwrócona do kamery. Jak to zrobić??

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W starszych maxach zawsze stosowałem metode "na piechote". Tzn w miejsce kontrolera rotacji wstawiamy look at controler i jako obiekt docelowy dajemy kamere.

Napisano

Ja robilem w taki sposób ze ustawialem jak powinno to wyglądac, nastepnie group(texturka+kamera) i wtedy rotacja (mozna pivot zmienic sobie wiec nie ma problemu). Ale nie wiem czy tak prosta metoda sie sprawdzi u Ciebie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności