Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam problem z lustrem i nie wiem czego i gdzie szukac. mam lazienke bez okna i jak nie ma GI to lustro jest . jak wlaczam GI to lustro robi sie czarna dziura. w sumie to wszystko jest teraz bez odbic...czy ktos wie czemu?

wogole ciezko ustwic swiatlo. moze ktos moze podpowiedziec jakie tam wrzucic oswietlenie?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Modele strasznie kanciaste!! Warto by poprawić zyskasz na jakości efektu końcowego!! Co do światła to może zrób jedną ścianę odwarom (przecież i tak jej nie widać) i wstaw tam światło v-rayowskie, popraw przede wszystkim modele a światło to krok następny

Napisano

materialy vray. nei wiem czemu ale chrom to wogole kiepski wychodzi :[

swiatla mam 2 vray(sphere) przy suficie i dodatkowo area omni bo bylo strasznie ciemno.

co do modeli to raczej juz takie zostana.

Napisano

a moze w materiale lustra wpakowales mape typu "raytraced"? vray tego nie obsuguje , zastosuj VrayMap.

Co do oświetlenia to łazienkach przeważnie stosuje sie jakies halogeny czyli oświetlenie punktowe - mogą to być zwykłe omni albo swiatla vraya. Problemem są też przepalenia - żeby je zlikwidowac pokombinuj z ustawiniami w zakladce G-buffer w ustawieniach vraya (wybróbuj np. HSV Exponential)

Napisano

nie mam materialow raytraced. wszytkie vray. moze cos pomijam w ustawieniach materialu albo rendera?cokolwiek zmienie lustra ciagle czarne:[..

Napisano

zaznacz polygony i wcisnij flip w edit poly

 

poprostu mogą być tyłem do przodu, a vray nie liczy reflection/refraction dla przewroconych polygonów

 

albo zaznacz w materiale vraya "reflect on back side"

Napisano

znalezione!!:))hehh, ale to byl banal. gapiostwo straszne - odznaczony byl reflective przy GI. po co i dlaczego? nie mam pojecia..;) musialo sie kliknac przez przypadek a 3 dni zmarnowane..

 

dzieki wielkie tym ktorzy zechcieli cos pomoc

Napisano

No własnie - reflective w GI jest standardowo wyłaczony. Bardzo dziwne z tym lustrem. W każdym razie najprostsze lustro wyglada tak (materiał Vray):

diffuse: dowolny

reflect: biały

refract: czarny

 

powinien być odznaczony fresnel reflections - może to właśnie było przyczyną braku odbic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności