7gaga Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 mam problem z lustrem i nie wiem czego i gdzie szukac. mam lazienke bez okna i jak nie ma GI to lustro jest . jak wlaczam GI to lustro robi sie czarna dziura. w sumie to wszystko jest teraz bez odbic...czy ktos wie czemu? wogole ciezko ustwic swiatlo. moze ktos moze podpowiedziec jakie tam wrzucic oswietlenie?
arch515 Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 Modele strasznie kanciaste!! Warto by poprawić zyskasz na jakości efektu końcowego!! Co do światła to może zrób jedną ścianę odwarom (przecież i tak jej nie widać) i wstaw tam światło v-rayowskie, popraw przede wszystkim modele a światło to krok następny
7gaga Napisano 12 Marzec 2006 Autor Napisano 12 Marzec 2006 materialy vray. nei wiem czemu ale chrom to wogole kiepski wychodzi :[ swiatla mam 2 vray(sphere) przy suficie i dodatkowo area omni bo bylo strasznie ciemno. co do modeli to raczej juz takie zostana.
araneus Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 a moze w materiale lustra wpakowales mape typu "raytraced"? vray tego nie obsuguje , zastosuj VrayMap. Co do oświetlenia to łazienkach przeważnie stosuje sie jakies halogeny czyli oświetlenie punktowe - mogą to być zwykłe omni albo swiatla vraya. Problemem są też przepalenia - żeby je zlikwidowac pokombinuj z ustawiniami w zakladce G-buffer w ustawieniach vraya (wybróbuj np. HSV Exponential)
7gaga Napisano 13 Marzec 2006 Autor Napisano 13 Marzec 2006 nie mam materialow raytraced. wszytkie vray. moze cos pomijam w ustawieniach materialu albo rendera?cokolwiek zmienie lustra ciagle czarne:[..
Marcin Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 zaznacz polygony i wcisnij flip w edit poly poprostu mogą być tyłem do przodu, a vray nie liczy reflection/refraction dla przewroconych polygonów albo zaznacz w materiale vraya "reflect on back side"
7gaga Napisano 13 Marzec 2006 Autor Napisano 13 Marzec 2006 znalezione!!:))hehh, ale to byl banal. gapiostwo straszne - odznaczony byl reflective przy GI. po co i dlaczego? nie mam pojecia..;) musialo sie kliknac przez przypadek a 3 dni zmarnowane.. dzieki wielkie tym ktorzy zechcieli cos pomoc
araneus Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 No własnie - reflective w GI jest standardowo wyłaczony. Bardzo dziwne z tym lustrem. W każdym razie najprostsze lustro wyglada tak (materiał Vray): diffuse: dowolny reflect: biały refract: czarny powinien być odznaczony fresnel reflections - może to właśnie było przyczyną braku odbic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się