Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam!

Jestem poczatkujacym uzytkownikiem mayi, dokladnie modelowanie w nurbs. Mam pytanie czy ktos wie jak wyeliminowac bledy z zalacznikow?. Dwa z nich mnie interesuja:

1) jakie parametry pozmieniac aby po uzyciu funkcji "circular fillet" pomiedzy obiektami nie powstawala widoczna "szczelina"

2) czym zlikwidowac kanciaste sciany wlotu po uzyciu funkcji "trim" (manipulowanie przyciskami "1", "2", "3" a dokladnie klawisza "3" nic nie zmienia)

 

dzieki za pomoc :)

 

Mod: Dział WIP jest do prezentowania postępu prac a nie do prezentowania pojedyńczych problemów !!! Wątek przenosze

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć daywalker. W Mayce w parametrach obiektu masz zakładkę NURBS Surface Display / parametr CRV Precision Shaded. Ja to ustawiam tutaj. Ale do renderingu i tak najlepiej będzie zamienić NURBS na Poly. Ja tak robiłem, efekty były ciekawe. Pozdrawiam.

Napisano

Mario a po co się męczyć z Nurbs aby na końcu zmieniać na poly? Nie lepiej od początku modelować w poly?

1. Spróbowałbym z Global Stich zlikwidować szparę.

2. Przed trimowaniem zwiększyłbym liczbę węzłów na krzywej.

Pozdrawiam.

Napisano

mam kolejne pytanie zwiazane z nurbsami, czy do renderingu musze je konwertowac na poly? czy mental ray potrafi renderowac tylko na polygonach czy nurbsy tez moze obsluzyc? dzieki za odpowiedz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności