daywalker Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 witam! Jestem poczatkujacym uzytkownikiem mayi, dokladnie modelowanie w nurbs. Mam pytanie czy ktos wie jak wyeliminowac bledy z zalacznikow?. Dwa z nich mnie interesuja: 1) jakie parametry pozmieniac aby po uzyciu funkcji "circular fillet" pomiedzy obiektami nie powstawala widoczna "szczelina" 2) czym zlikwidowac kanciaste sciany wlotu po uzyciu funkcji "trim" (manipulowanie przyciskami "1", "2", "3" a dokladnie klawisza "3" nic nie zmienia) dzieki za pomoc :) Mod: Dział WIP jest do prezentowania postępu prac a nie do prezentowania pojedyńczych problemów !!! Wątek przenosze
mario_online Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 Cześć daywalker. W Mayce w parametrach obiektu masz zakładkę NURBS Surface Display / parametr CRV Precision Shaded. Ja to ustawiam tutaj. Ale do renderingu i tak najlepiej będzie zamienić NURBS na Poly. Ja tak robiłem, efekty były ciekawe. Pozdrawiam.
morfi Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 Mario a po co się męczyć z Nurbs aby na końcu zmieniać na poly? Nie lepiej od początku modelować w poly? 1. Spróbowałbym z Global Stich zlikwidować szparę. 2. Przed trimowaniem zwiększyłbym liczbę węzłów na krzywej. Pozdrawiam.
mario_online Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 Cześć Morfi, masz rację można by to było od razu w poly robić, ale Daywalker pytał o NURBS. Kiedyś miałem ten sam problem co Daywalker więc piszę ;) Pozdrawiam.
daywalker Napisano 22 Marzec 2006 Autor Napisano 22 Marzec 2006 mam kolejne pytanie zwiazane z nurbsami, czy do renderingu musze je konwertowac na poly? czy mental ray potrafi renderowac tylko na polygonach czy nurbsy tez moze obsluzyc? dzieki za odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się