Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam pytanie jak dodać do obiektu typu butelka albo kieliszek ciecz, jeśli obielt jest wymodelowany z lini + lathe to znajde sobie tutka i poradze chyba ale mam problem z obiektem którego sam nie zrobiłem nie wiem jak do niego doać ciecz. Mam nadzieje ze nie zamieszałem za bardzo. Jestem początkujący.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

możesz:

- skopiować kawałek butelki, odpowiednio przeskalować i górne polys potraktować toolem: paint deform

- użyć pluginu, np glu3d, real flow

.dla kropelek polecam scatter

Napisano

jęsli nie zamierzasz wykonywc animacji to polecam zwyy modeling - skopuje czesc butelki (wnetrze) na tej wysokosci gdzie ma byc ciecz, dodaj modyfikator cap - oczywiscie najpiwer detachuj tak jak napisałem i wtey na to shader.

Napisano

dzieki za szybkie odpowiedzi narazie siedze w pracy i bede si ebawił dopiero wieczorem jestem poczatkującym i mam nadzieje ze sobie poradze chyba ze rzucicie jeszcze coś prostszego :d dodam ze napewno nie bedzie to animacja

 

i jesli moge jeszcze cos dodać to co znaczy zebym najpierw detachowal ??




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności