Napisano 13 Marzec 200619 l mam pytanie jak dodać do obiektu typu butelka albo kieliszek ciecz, jeśli obielt jest wymodelowany z lini + lathe to znajde sobie tutka i poradze chyba ale mam problem z obiektem którego sam nie zrobiłem nie wiem jak do niego doać ciecz. Mam nadzieje ze nie zamieszałem za bardzo. Jestem początkujący.
Napisano 13 Marzec 200619 l możesz: - skopiować kawałek butelki, odpowiednio przeskalować i górne polys potraktować toolem: paint deform - użyć pluginu, np glu3d, real flow .dla kropelek polecam scatter
Napisano 13 Marzec 200619 l jęsli nie zamierzasz wykonywc animacji to polecam zwyy modeling - skopuje czesc butelki (wnetrze) na tej wysokosci gdzie ma byc ciecz, dodaj modyfikator cap - oczywiscie najpiwer detachuj tak jak napisałem i wtey na to shader.
Napisano 13 Marzec 200619 l Autor dzieki za szybkie odpowiedzi narazie siedze w pracy i bede si ebawił dopiero wieczorem jestem poczatkującym i mam nadzieje ze sobie poradze chyba ze rzucicie jeszcze coś prostszego :d dodam ze napewno nie bedzie to animacja i jesli moge jeszcze cos dodać to co znaczy zebym najpierw detachowal ??
Napisano 15 Marzec 200619 l detachowal to znaczy abyc po zanznaczeniu polygionow ktore maja byc ciecza odzielil je od reszy butelki opcja detach do osobnego obiektu