muflon211 Napisano 13 Marzec 2006 Share Napisano 13 Marzec 2006 mam pytanie jak dodać do obiektu typu butelka albo kieliszek ciecz, jeśli obielt jest wymodelowany z lini + lathe to znajde sobie tutka i poradze chyba ale mam problem z obiektem którego sam nie zrobiłem nie wiem jak do niego doać ciecz. Mam nadzieje ze nie zamieszałem za bardzo. Jestem początkujący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 13 Marzec 2006 Share Napisano 13 Marzec 2006 możesz: - skopiować kawałek butelki, odpowiednio przeskalować i górne polys potraktować toolem: paint deform - użyć pluginu, np glu3d, real flow .dla kropelek polecam scatter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 13 Marzec 2006 Share Napisano 13 Marzec 2006 jęsli nie zamierzasz wykonywc animacji to polecam zwyy modeling - skopuje czesc butelki (wnetrze) na tej wysokosci gdzie ma byc ciecz, dodaj modyfikator cap - oczywiscie najpiwer detachuj tak jak napisałem i wtey na to shader. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muflon211 Napisano 13 Marzec 2006 Autor Share Napisano 13 Marzec 2006 dzieki za szybkie odpowiedzi narazie siedze w pracy i bede si ebawił dopiero wieczorem jestem poczatkującym i mam nadzieje ze sobie poradze chyba ze rzucicie jeszcze coś prostszego :d dodam ze napewno nie bedzie to animacja i jesli moge jeszcze cos dodać to co znaczy zebym najpierw detachowal ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 15 Marzec 2006 Share Napisano 15 Marzec 2006 detachowal to znaczy abyc po zanznaczeniu polygionow ktore maja byc ciecza odzielil je od reszy butelki opcja detach do osobnego obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi