Napisano 13 Marzec 200619 l Tył troszeczkę poprawiłem napiszcie czy mialo to tak wyglądać i jeśli możecie to napiszcie konkretnie w którym miejscu poprawić z góry dziękuję
Napisano 13 Marzec 200619 l Dlaczego już nikt nie pisze jaki polycount i nie pokazuje siatki? Przecież to podstawa... Model niczego sobie - będziesz kończył?
Napisano 13 Marzec 200619 l no wyglada gut, ale poka siatex i rzuć polycountem wtedy cos wiecej będzie mozna powiedzeć, a no i tak dla zabawy, czy do gry jakiejś pójdzie ów pojazd?
Napisano 14 Marzec 200619 l narazie wyglada ladnie , czekamy na siatke i polycount a tu link do mojego Gallardo LP http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17442&highlight=gallardo
Napisano 15 Marzec 200619 l Autor Macie tu siatki. Jestem początkującym i muscie mi wybaczyć moją niewiedze więc jeśli możecie to napiszcie co to jest POLYCOUNT z góry dziękuję
Napisano 15 Marzec 200619 l Hmmm... Siatka niezbyt dobra - w paru miejscach nie tylko można by, ale nawet należało by zwetdować wierzchołki. Jest trochę jakby "nie posprzątane" po małej optymalizacji powinno byc ok. (choć nie znam się za bardzo na robieniu samochodów, więc może ktoś z większym skilem coś więcej Ci powie). Polycount - to jest liczba polygonów (dokładnie chodzi o liczbę trisów) w modelu inaczej można poiedzieć "rozdzielczość" modelu 3d. Od liczby tej zależy ile czasu będzie potrzebował silnik graficzny na wyświetlenie modelu na ekranie w realtime. Im więcej tym więcej czasu na obliczenia. Robiąc model do gry dostaje się najczęściej ograniczoną liczbę trisów do wykorzystania (limit poly) w którym trzeba się zmieścić. Jeżeli korzystasz z maxa 8, to polycount sprawdzasz klikając w zakładkę "utylites" po prawej stronie ekranu, następnie klikasz w przyciśk "more" a dalej wybierasz "polygon counter". upewnij się że radial button jest na "count triangles". Pozdrawiam.
Napisano 15 Marzec 200619 l Hmmm... Siatka niezbyt dobra - w paru miejscach nie tylko można by, ale nawet należało by zwetdować wierzchołki. Jest trochę jakby "nie posprzątane" po małej optymalizacji powinno byc ok. (choć nie znam się za bardzo na robieniu samochodów, więc może ktoś z większym skilem coś więcej Ci powie). Polycount - to jest liczba polygonów (dokładnie chodzi o liczbę trisów) w modelu inaczej można poiedzieć "rozdzielczość" modelu 3d. Od liczby tej zależy ile czasu będzie potrzebował silnik graficzny na wyświetlenie modelu na ekranie w realtime. Im więcej tym więcej czasu na obliczenia. Robiąc model do gry dostaje się najczęściej ograniczoną liczbę trisów do wykorzystania (limit poly) w którym trzeba się zmieścić. Jeżeli korzystasz z maxa 8, to polycount sprawdzasz klikając w zakładkę "utylites" po prawej stronie ekranu, następnie klikasz w przyciśk "more" a dalej wybierasz "polygon counter". upewnij się że radial button jest na "count triangles". Pozdrawiam.
Napisano 16 Marzec 200619 l Render bardzo ladnie si prezentuje, ale sama siatka ma wiele niedociagniec, np z tylu tam gdzie jest plasko nie potrzebnie sa te poligony a po za tym widac zy tyl ma gestrza siatke a jest to nie potrzebne. Ogolnie pa malej optymalizacji i postowaniu tu i owdzie powinno byc ladnie i rowno. Pozdro
Napisano 16 Marzec 200619 l a poco te 3d rowki?? jeszcze w żadne grze niewidziałem żeby rowki były 3d lepiej je zacollapsuj i nałuż texturkę imitującą rowki, efekt będzie mniejwięcej taki sam a komp się nie będzie zamulać ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto