daymon Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 Witam wszystkich. Tworze wizualizacje łazienki.Zatrzymałem sie na oświetleniu a dokładniej stworzyłem kilkanaście free point lights które umiescilem w halogenkach pod sufitem.(jedyne źródła swiatła)Nie wiem dlaczego ale nawet na bardzo niskich ustawieniach rendera i rozdzielczosci renderuje sie bardzo długo.Używam vray.To moja pierwsza scena w nocy , zawsze uzywalem vray lights i bylo okay. Pozdrawiam
polka dot Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 photometrics tak mają :) używaj jak najmniej. nie ma szans żeby renderowało się szybciej.
daymon Napisano 14 Marzec 2006 Autor Napisano 14 Marzec 2006 Dzieki.A co można zastosowac zamiast nich zeby imitowało światło z halogena ??
Bobby_digital Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 jakich cieni uzywasz? jak area to sie nie dziw..... jesli mozesz to ustaw shadowmap.
daymon Napisano 14 Marzec 2006 Autor Napisano 14 Marzec 2006 Powyżej sa ustawienia swiatła .czyli mam odznaczyć area shadow a vray shadow zamienic na shadow map??
Marcin Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 .... jesli mozesz to ustaw shadowmap. rofl chyba zartujesz, Shadow map przy reflection i lightmapie (i tym bardziej przy jedynym zrodle swiatla) wywali ci bugi area shadow (w opcjach vray shadow) mozesz wyłączyć
daymon Napisano 14 Marzec 2006 Autor Napisano 14 Marzec 2006 Ok. dzieki.Tylko wyłączenie area shadow zmniejszy realistyczność sceny. A pomijajac to co byście zrobili na moim miejscu czyli jaki rodzaj światła wstawilibyście w halogeny umieszczone pod sufitem aby scena byla dobrze i realistycznie oświetlona?? no i żeby rendering nie trwał 2 tygodnie :P Pozdrawiam
polka dot Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 omni z decay: inverse square albo target spot :)
jaccunio Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 moze daj vraylighty i potem tunning fotosklepie?
Bobby_digital Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 wlasnie robilem saune z halogenami, plytki z reflecyion , szyby z glossines ittitd. liczylem z LC , shadow map i wyszlo bardzo przywoicie i krotko sie renderowalo. niezauwazylem bugow zadnych.
daymon Napisano 15 Marzec 2006 Autor Napisano 15 Marzec 2006 Bobby a napisałbyś coś o ustawieniach świateł?? i ile ich dales do sceny(ja ich mam około 30) Pozdrawiam.
Bobby_digital Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 shadowmap nie ma cienii area wiec... pozatym ma kilka jeszcze wad ale sie szybciej renderuje :) jak ci zalezy na realizmie to bedziesz musial poczekac 2 tygodnie niestety :) ja mialem tylko 10 swiatelek. i roznica w ustawieniach to poprostu shadowmapa ... tylko musisz tam zmniejszyc bias.. i resolution zwiekszyc. jesli masz duzo szkla przez ktore musi przejsc swiatlo to musisz vrah cieni uzyc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się