Posted March 14, 200619 yr Witam wszystkich. Tworze wizualizacje łazienki.Zatrzymałem sie na oświetleniu a dokładniej stworzyłem kilkanaście free point lights które umiescilem w halogenkach pod sufitem.(jedyne źródła swiatła)Nie wiem dlaczego ale nawet na bardzo niskich ustawieniach rendera i rozdzielczosci renderuje sie bardzo długo.Używam vray.To moja pierwsza scena w nocy , zawsze uzywalem vray lights i bylo okay. Pozdrawiam
March 14, 200619 yr photometrics tak mają :) używaj jak najmniej. nie ma szans żeby renderowało się szybciej.
March 14, 200619 yr Author Dzieki.A co można zastosowac zamiast nich zeby imitowało światło z halogena ??
March 14, 200619 yr jakich cieni uzywasz? jak area to sie nie dziw..... jesli mozesz to ustaw shadowmap.
March 14, 200619 yr Author Powyżej sa ustawienia swiatła .czyli mam odznaczyć area shadow a vray shadow zamienic na shadow map??
March 14, 200619 yr .... jesli mozesz to ustaw shadowmap. rofl chyba zartujesz, Shadow map przy reflection i lightmapie (i tym bardziej przy jedynym zrodle swiatla) wywali ci bugi area shadow (w opcjach vray shadow) mozesz wyłączyć
March 14, 200619 yr Author Ok. dzieki.Tylko wyłączenie area shadow zmniejszy realistyczność sceny. A pomijajac to co byście zrobili na moim miejscu czyli jaki rodzaj światła wstawilibyście w halogeny umieszczone pod sufitem aby scena byla dobrze i realistycznie oświetlona?? no i żeby rendering nie trwał 2 tygodnie :P Pozdrawiam
March 15, 200619 yr wlasnie robilem saune z halogenami, plytki z reflecyion , szyby z glossines ittitd. liczylem z LC , shadow map i wyszlo bardzo przywoicie i krotko sie renderowalo. niezauwazylem bugow zadnych.
March 15, 200619 yr Author Bobby a napisałbyś coś o ustawieniach świateł?? i ile ich dales do sceny(ja ich mam około 30) Pozdrawiam.
March 16, 200619 yr shadowmap nie ma cienii area wiec... pozatym ma kilka jeszcze wad ale sie szybciej renderuje :) jak ci zalezy na realizmie to bedziesz musial poczekac 2 tygodnie niestety :) ja mialem tylko 10 swiatelek. i roznica w ustawieniach to poprostu shadowmapa ... tylko musisz tam zmniejszyc bias.. i resolution zwiekszyc. jesli masz duzo szkla przez ktore musi przejsc swiatlo to musisz vrah cieni uzyc.
Create an account or sign in to comment