Napisano 14 Marzec 200619 l Witam wszystkich. Tworze wizualizacje łazienki.Zatrzymałem sie na oświetleniu a dokładniej stworzyłem kilkanaście free point lights które umiescilem w halogenkach pod sufitem.(jedyne źródła swiatła)Nie wiem dlaczego ale nawet na bardzo niskich ustawieniach rendera i rozdzielczosci renderuje sie bardzo długo.Używam vray.To moja pierwsza scena w nocy , zawsze uzywalem vray lights i bylo okay. Pozdrawiam
Napisano 14 Marzec 200619 l photometrics tak mają :) używaj jak najmniej. nie ma szans żeby renderowało się szybciej.
Napisano 14 Marzec 200619 l Autor Dzieki.A co można zastosowac zamiast nich zeby imitowało światło z halogena ??
Napisano 14 Marzec 200619 l jakich cieni uzywasz? jak area to sie nie dziw..... jesli mozesz to ustaw shadowmap.
Napisano 14 Marzec 200619 l Autor Powyżej sa ustawienia swiatła .czyli mam odznaczyć area shadow a vray shadow zamienic na shadow map??
Napisano 14 Marzec 200619 l .... jesli mozesz to ustaw shadowmap. rofl chyba zartujesz, Shadow map przy reflection i lightmapie (i tym bardziej przy jedynym zrodle swiatla) wywali ci bugi area shadow (w opcjach vray shadow) mozesz wyłączyć
Napisano 14 Marzec 200619 l Autor Ok. dzieki.Tylko wyłączenie area shadow zmniejszy realistyczność sceny. A pomijajac to co byście zrobili na moim miejscu czyli jaki rodzaj światła wstawilibyście w halogeny umieszczone pod sufitem aby scena byla dobrze i realistycznie oświetlona?? no i żeby rendering nie trwał 2 tygodnie :P Pozdrawiam
Napisano 15 Marzec 200619 l wlasnie robilem saune z halogenami, plytki z reflecyion , szyby z glossines ittitd. liczylem z LC , shadow map i wyszlo bardzo przywoicie i krotko sie renderowalo. niezauwazylem bugow zadnych.
Napisano 15 Marzec 200619 l Autor Bobby a napisałbyś coś o ustawieniach świateł?? i ile ich dales do sceny(ja ich mam około 30) Pozdrawiam.
Napisano 16 Marzec 200619 l shadowmap nie ma cienii area wiec... pozatym ma kilka jeszcze wad ale sie szybciej renderuje :) jak ci zalezy na realizmie to bedziesz musial poczekac 2 tygodnie niestety :) ja mialem tylko 10 swiatelek. i roznica w ustawieniach to poprostu shadowmapa ... tylko musisz tam zmniejszyc bias.. i resolution zwiekszyc. jesli masz duzo szkla przez ktore musi przejsc swiatlo to musisz vrah cieni uzyc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto