Skocz do zawartości

otwór po polygonie


novice_user

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam 2 amatorskie problemy...

 

1. W modelu muszę usunąć część polygonów, po usunięciu model staje się otwarty - widoczne są otwory. Jaką funkcją mogę doprowadzić do roszciągnięcia powierzchni na bazie zaznaczonych punktów ?

 

2. Chciałbym zanimować drgający delikatnie przedmiot. Po zaznaczeniu i wprowadzeniu Noise'a dla rotation w curve editorze, obiekt drga, tylko na samym początku zmienia swoje początkowe położeniu i potem już drga w tym nowym. Ja mógłbym ten problem rozwiążać ?

 

Pojawił on się już w tym: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22889 poście, czy mógłby mi ktoś przybliżyć sposób jego rozwiązania ? bo nie bardzo mogę poradzić sobie z zaproponowanym rozwiązaniem...

 

Z góry dzięki pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

3 grosze: można też - jeśli masz np dziure po poligonie która ma miliony wierzchołków i nie chce Ci się po kolei klikać ;) - na poziomie Editable Poly przejść do Border - zaznaczyc rządany "obrys poligona" i kliknąc "Cap" cała powierzchnia się od razu wypełni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co niestety powoduje uciążliwości podczas zagęszczania (gdy kształt nie jest owalny, ale zagięty na przykład), bo poszczególne edge i tak trzeba ciąć ręcznie. Tak więc border i cap owszem, ale nie zawsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności