eazy Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 Witam, jeżeli chodzi o grafike 3D jestem baaaardzo początkujący. Mam pewnien problem podczas robienia tutka (trawa) ponieważ autor tutoriala pisze "Dodaj modyfikacje EditMesh do trójkąta i wybierz tryb Sub-Object aby zdeselekcjonować punkty." Nie mogę znaleźć ten tryb 'SUB-OBJECT'? :( Z góry dzikuję za pomoc
xeav Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 Widzisz napis 'Bend'? Jeśli jest przy nim '-' jesteś w trybie sub-object. W Twoim przypadku tam będzie editable poly lub mesh
Hindus Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 szukaj prosze to nie boli : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=24928&highlight=sub-object http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=19724&highlight=sub-object Sub-object to "poziom" obiektu, np. edge, face, polygon. Kliknij prawym klawiszem na obiekcie "editable mesh" lub "editable poly" i z menu kontekstowego wybierz sub-object -> i któryś z poziomów sposób xeava jest dobry - nie wiem czemu go chciał skasowac :)
eazy Napisano 19 Marzec 2006 Autor Napisano 19 Marzec 2006 a taki cytat panowie, bo szukałem i nie znalazłem odp na forum "Scollapsuj modyfikacje w edit stack każdemu kłosowi trawy (Twoja scena będzie się renderowała szybciej jeśli to zrobisz i zajmnie to mniej miejsca na twardym dysku)." oto chodzi ze kłosy powinny sie zagiąć, czego nie robią :/
piotrek Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 Klikasz prawym klawiszem na to okienko , gdzie wyswietlają się modyfikacje i wybierasz collapse all.
eazy Napisano 19 Marzec 2006 Autor Napisano 19 Marzec 2006 i tak właśnie robie a kłosy dalej są proste :/ po COLLAPSE powinny wyglądać tak a umnie wyglądają tak
hkropinski Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 jak pominiesz opcję collapse to nic się nie stanie... przynajmniej u mnie nic sie nie dzialo, bo ja ( w momencie kiedy robiłem ten tutorial ) nawet nie wiedzialem gdzie jest collapse, pozdr