ZOIDBERG Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 dlaczego zaznaczone strzalkami powierzchnie obiektu nie sa zacienione? Domyslam sie tylko ze moze to byc wina zle ustawionego materialu, bo patrzac na cienie jkakie rzuca obiekt, swiatlo ustawione jest chyba dobrze.
tweety Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 sprawdź czy nie masz włączonej opcji self-illumination
ZOIDBERG Napisano 20 Marzec 2006 Autor Napisano 20 Marzec 2006 nie... self.. jest na 0... a inne ustawienia mat. to np: ambient, diffuse, spec. wszystkie na czarno., spec. level na 50, gloss 2, soft 0,1, w MAPS: diffuse color 19 - bitmap jakis wood. Czyli tez sie domyslasz ze to moze byc wina materialu, a nie oswietlenia? Aha... i moze najwazniejsze.. nie jest to matereial mentala. I teraz tak: czy musi byc mentalowski, a jesli nie to co dalej z tym?
tweety Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 wyzeruj wszystkie speculary. nie pomaga wrzuć defaultowy szary i wyrenderuj (pokaż render). jesli to nie to, to pokombinuj z ustawieniami GI. co prawda nie wydaje mi się, ale może od ściany odbija się za duzo światła?
Vorek Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 daj też ustawienia GI albo FG, bardzo możliwe że radius sampli jest za duży
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się