Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

dlaczego zaznaczone strzalkami powierzchnie obiektu nie sa zacienione? Domyslam sie tylko ze moze to byc wina zle ustawionego materialu, bo patrzac na cienie jkakie rzuca obiekt, swiatlo ustawione jest chyba dobrze.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 849
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

nie... self.. jest na 0... a inne ustawienia mat. to np: ambient, diffuse, spec. wszystkie na czarno., spec. level na 50, gloss 2, soft 0,1, w MAPS: diffuse color 19 - bitmap jakis wood. Czyli tez sie domyslasz ze to moze byc wina materialu, a nie oswietlenia? Aha... i moze najwazniejsze.. nie jest to matereial mentala. I teraz tak: czy musi byc mentalowski, a jesli nie to co dalej z tym?

Napisano

wyzeruj wszystkie speculary. nie pomaga wrzuć defaultowy szary i wyrenderuj (pokaż render). jesli to nie to, to pokombinuj z ustawieniami GI. co prawda nie wydaje mi się, ale może od ściany odbija się za duzo światła?

Napisano

daj też ustawienia GI albo FG, bardzo możliwe że radius sampli jest za duży

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności