Napisano 20 Marzec 200619 l dlaczego zaznaczone strzalkami powierzchnie obiektu nie sa zacienione? Domyslam sie tylko ze moze to byc wina zle ustawionego materialu, bo patrzac na cienie jkakie rzuca obiekt, swiatlo ustawione jest chyba dobrze.
Napisano 20 Marzec 200619 l Autor nie... self.. jest na 0... a inne ustawienia mat. to np: ambient, diffuse, spec. wszystkie na czarno., spec. level na 50, gloss 2, soft 0,1, w MAPS: diffuse color 19 - bitmap jakis wood. Czyli tez sie domyslasz ze to moze byc wina materialu, a nie oswietlenia? Aha... i moze najwazniejsze.. nie jest to matereial mentala. I teraz tak: czy musi byc mentalowski, a jesli nie to co dalej z tym?
Napisano 20 Marzec 200619 l wyzeruj wszystkie speculary. nie pomaga wrzuć defaultowy szary i wyrenderuj (pokaż render). jesli to nie to, to pokombinuj z ustawieniami GI. co prawda nie wydaje mi się, ale może od ściany odbija się za duzo światła?
Napisano 20 Marzec 200619 l daj też ustawienia GI albo FG, bardzo możliwe że radius sampli jest za duży
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto