nonejm Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 mam taki problem, robie aktualnie model glowy , niezbyt skomplikowany model, powinien malo miejsca zajmowac na dysku, fajnie wszytko bylo dopoki nie zaczalem zajmowac sie mapowaniem tego. teeraz plik taki zajmuje 60-70mb i otwiera sie z 5 lat...co zrobic zeby to jakos zoptymalizowac, zmniejszyc rozmiar bo cos ciezko jest... help mam 512 ddr ramu , procka 1,6ghz i gf ti 4200/64.
Kosmoski Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 pokaż modelik w wiewporcie (może narzuciłes mu mesh smoots i zapadłes go na model)
nonejm Napisano 20 Marzec 2006 Autor Napisano 20 Marzec 2006 jak mi sie otworzy to wrzuce screena bo jak narazie juz ze 20 minut mysli ;p a mesh smootha zadnego nie ma, shag hairowe wlosy sa ale ukryte
hkropinski Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 to nie wina uvw. uzywaj tez opcji compress on save
nonejm Napisano 21 Marzec 2006 Autor Napisano 21 Marzec 2006 dzieki ,po kompresji plik jest teraz chyba ze 100x mniejszy ale to nie zmienia faktu ze sie laduje tyle czasu dalej:/ juz nie wiem co jest nie tak...
nonejm Napisano 21 Marzec 2006 Autor Napisano 21 Marzec 2006 pare screenow ehh chyba dam sobie spokoj z tym modelem bo ile mozna...
vv3k70r Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 optymalizacja zajmujemy sie przed, nie po fakcie, jak Ci sie uda sproboj wciagnac sam mesches i wywalic mu ten uvw, i zacznij jeszcze raz, jak na moj gust to przesadziles z planem w stosunku do kompa, to sie da zrobic bez ramu (bez duzego ramu) ale trzeba miec stronicowanie wrzucone na kilka zlaczonych raidow :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się