Napisano 20 Marzec 200619 l mam taki problem, robie aktualnie model glowy , niezbyt skomplikowany model, powinien malo miejsca zajmowac na dysku, fajnie wszytko bylo dopoki nie zaczalem zajmowac sie mapowaniem tego. teeraz plik taki zajmuje 60-70mb i otwiera sie z 5 lat...co zrobic zeby to jakos zoptymalizowac, zmniejszyc rozmiar bo cos ciezko jest... help mam 512 ddr ramu , procka 1,6ghz i gf ti 4200/64.
Napisano 20 Marzec 200619 l pokaż modelik w wiewporcie (może narzuciłes mu mesh smoots i zapadłes go na model)
Napisano 20 Marzec 200619 l Autor jak mi sie otworzy to wrzuce screena bo jak narazie juz ze 20 minut mysli ;p a mesh smootha zadnego nie ma, shag hairowe wlosy sa ale ukryte
Napisano 21 Marzec 200619 l Autor dzieki ,po kompresji plik jest teraz chyba ze 100x mniejszy ale to nie zmienia faktu ze sie laduje tyle czasu dalej:/ juz nie wiem co jest nie tak...
Napisano 21 Marzec 200619 l Autor pare screenow ehh chyba dam sobie spokoj z tym modelem bo ile mozna...
Napisano 21 Marzec 200619 l optymalizacja zajmujemy sie przed, nie po fakcie, jak Ci sie uda sproboj wciagnac sam mesches i wywalic mu ten uvw, i zacznij jeszcze raz, jak na moj gust to przesadziles z planem w stosunku do kompa, to sie da zrobic bez ramu (bez duzego ramu) ale trzeba miec stronicowanie wrzucone na kilka zlaczonych raidow :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto