Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wydaje mi się, że ta scenka powinna renderować się krócej. Jak skrócić czas renderingu i poprawić realistyczność??

62zq.jpg

-----------------

3ds max 7, Vray 1.46.10

Dwa Vray lights w oknach i jedno naprzeciwko większego okna, plus area spot jako słońce.

GI właczone, Primary multiplier 1, Secondary multiplier 0,9 Quasi-Monte Carlo, subdivs 50, samples 20, włączony skylight, color mapping exponential

Materiały Vray.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam.

W oknach daj po jednym vray light na zewnątrz target direct wpadajace do pokoju.Kolory tych świateł bezowe.Zamiast Qmc w secondary daj Light cache dla którego ustaw sub na powiedzmy 600. A jeżeli nie chcesz sie bawić w ustawienia IRR to daj medium lub Low.Mysle ,że powinno być lepiej.

Pozdrawiam

Napisano

Czas renderingu się zmniejszył, ale o poprawie realności nie ma mowy. Dzięki Daymon.

Mam: Athlona 1.6 Mhz, 512 DDR, Geforce 2 MX 400

Dzięki Red-Bull za site-a.

Jeżeli wiecie jak poprawić realistyczność, to napiszcie. Z góry dziękuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności