Liber Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 Wydaje mi się, że ta scenka powinna renderować się krócej. Jak skrócić czas renderingu i poprawić realistyczność?? ----------------- 3ds max 7, Vray 1.46.10 Dwa Vray lights w oknach i jedno naprzeciwko większego okna, plus area spot jako słońce. GI właczone, Primary multiplier 1, Secondary multiplier 0,9 Quasi-Monte Carlo, subdivs 50, samples 20, włączony skylight, color mapping exponential Materiały Vray.
daymon Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 Witam. W oknach daj po jednym vray light na zewnątrz target direct wpadajace do pokoju.Kolory tych świateł bezowe.Zamiast Qmc w secondary daj Light cache dla którego ustaw sub na powiedzmy 600. A jeżeli nie chcesz sie bawić w ustawienia IRR to daj medium lub Low.Mysle ,że powinno być lepiej. Pozdrawiam
Red-Bull Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 polecam http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/
Liber Napisano 24 Marzec 2006 Autor Napisano 24 Marzec 2006 Czas renderingu się zmniejszył, ale o poprawie realności nie ma mowy. Dzięki Daymon. Mam: Athlona 1.6 Mhz, 512 DDR, Geforce 2 MX 400 Dzięki Red-Bull za site-a. Jeżeli wiecie jak poprawić realistyczność, to napiszcie. Z góry dziękuje.
Liber Napisano 24 Marzec 2006 Autor Napisano 24 Marzec 2006 Tak wywaliłem i dałem target direct tak jak pisał daymon
JunioR Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 jezeli chodzi o real foto render proponuje tu:http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885 poczytać :]
daymon Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 Przestudiuj to : http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior05.htm
Liber Napisano 26 Marzec 2006 Autor Napisano 26 Marzec 2006 Dzięki wszystkim. Chyba temat można zamknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się