Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wydaje mi się, że ta scenka powinna renderować się krócej. Jak skrócić czas renderingu i poprawić realistyczność??

62zq.jpg

-----------------

3ds max 7, Vray 1.46.10

Dwa Vray lights w oknach i jedno naprzeciwko większego okna, plus area spot jako słońce.

GI właczone, Primary multiplier 1, Secondary multiplier 0,9 Quasi-Monte Carlo, subdivs 50, samples 20, włączony skylight, color mapping exponential

Materiały Vray.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam.

W oknach daj po jednym vray light na zewnątrz target direct wpadajace do pokoju.Kolory tych świateł bezowe.Zamiast Qmc w secondary daj Light cache dla którego ustaw sub na powiedzmy 600. A jeżeli nie chcesz sie bawić w ustawienia IRR to daj medium lub Low.Mysle ,że powinno być lepiej.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Czas renderingu się zmniejszył, ale o poprawie realności nie ma mowy. Dzięki Daymon.

Mam: Athlona 1.6 Mhz, 512 DDR, Geforce 2 MX 400

Dzięki Red-Bull za site-a.

Jeżeli wiecie jak poprawić realistyczność, to napiszcie. Z góry dziękuje.

Napisano

jezeli chodzi o real foto render proponuje tu:http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885 poczytać :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności