tpiatek Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 Witam. Zamieszczam swoją drugą prace od półtorej miesiąca kiedy to zacząłem się bawić w 3ds maxie. Prosze o komentarze i ewentualne rady na przyszłość :) Pozdrawiam http://img119.imageshack.us/img119/8271/komnata3df.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
y2d Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 skrzynia plywa, cienia nie rzuca, mapa na podlodze rozmazana, przydalaby sie teksturka na scianie w tle (te luki) jak na poltora miesiaca calkiem niezle :) przydaloby sie wypelnic scene czyms, za pusto sie wydaje, jedna skrzynia w takiej duzej komnacie i nic poza tym to dziwnie wyglada pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 23 Marzec 2006 Autor Share Napisano 23 Marzec 2006 no cóż .. zgadzam się czeka mnie jeszcze dłuuga droga. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 ja dodam że położenie monet mało prawdopodobne. wszystkie leza w jednej płasczycznie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 23 Marzec 2006 Autor Share Napisano 23 Marzec 2006 musze się nie zgodzić .. własnoręcznie je przemieszczałem .. widac to szczególnie w odbiciu światła .. ale nie tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Savoy Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 Wygląda jak rendering w OpenGL.... A tak poważnie nieźle jak na tak krótki okres znajomosci z programem 3D. Ale nastepne prace powinny być już lepsze. Proponuję zacząć od małych testów (Ta sam skrzynia z lepszymi teksturami i monetami, inne podłoże , inne źródło światła...) Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 BLADE ma na myśli chyba to, że wszyskie monety leżą prawie idealnie poziomo. Najbardziej brakuje cienia rzucanego przez skrzynie i lepszej textury posadzki, popraw te 2 elementy a bedzie znaaacznie lepiej:) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 23 Marzec 2006 Autor Share Napisano 23 Marzec 2006 Savoy >> hehe .. to jest OpenGL :P będe testował .. dopiero startuje z maxem właściwie .. i dąże do wiedzy. Dzięki wam troche mnie sprowadziliście na ziemie .. i całe szczęście :) biore się zatem za swój warsztat pracy ..troszke mi tylko mini-grypka przeszkadza. Pozdrawiam lilowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 Kurcze...teraz początkujący mają łatwiej... kiedy ja zaczynałem dostęp do internetu był nadal przewidziany głównie dla zamożniejszego klienta, więc do wszystkiego trzeba było dochodzić samemu + help, dzisiaj to... hmm... tylko pozazdrościć początkującym łatwego startu;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 jak na poltora miesiaca to jest cacy mniej baw sie swiatlem, a wiecej popracuj nad teksturami a open gl jest dobry, przeszkadza tylko purystom czepiajacym sie o rozpraszanie swiatla na masce fury, acha, i nei dawaj luminosity materialom tak rozrzutnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Derfalon Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 troche pusto w komnacie, no ale w końcu to skarbiec. może władca myślał że bedzie złota dużo a wyszło że jeden kuferek:) jak na początek moze byc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi