Jump to content

motor a woda


filoos
 Share

Recommended Posts

oczywiscie, musisz tylko zadac wodzie system objetosciowy czasteczkom wody i interackje ze sruba na kolizjach, da sie to zrobic w metaparticles, ale komputer co to moze policzyc w maxie (max nei do tego sluzy) to ja widzialem raz i to z daleka

 

filos, wez TY normalnie zanimuj te motorowke ze ona sobei plywa, a sruba sie kreci i jedno z drugim ma tyle wspolnego co na kontrolerze animacji sobei w track view pomeczysz :)

Link to comment
Share on other sites

filoos - musisz uswiadomić sobie, że w CG, a już zwłaszcza w animacji bardzo ważne jest znajdowanie bardzo prostych rozwiązań, które dadzą zadowalający efekt. Na dobrą sprawę, można wymodelować w tej motorówce silnik z wszystkimi wałami, cylindrami, tłokami i za pomocą cząsteczek napędzać tłoki, które pośrednio napędzą śrubę, która z kolei napędzi motorówkę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy