reni18 Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Mam problem jak zrobić realistyczną fizyke ludzi bo obiektów już wiem ale jak ludzi help???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Co rozumiesz pod tym pojęciem? Chodzi o rigg FX/IK czy już o samą animacje np. chodu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vv3k70r Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 physique? to sie klika physique i initialize na tym (no i tu mnie pewnei moderator zje jak nazwe co jest co i gdzie sie klika), no to tam sie klika a pozniej dlubie w envelope, a jak Ci chodzi o upadki do filmiku, to sobie policz na kartce i zanimuj wg tego, bo zeby max mial jeszcze liczyc fizyke, to trzeba sporego kompa ai tak wyjdzie srednio, lepiej nagrac motion capture Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaros Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Jeżeli uzywasz maxa, to tam jest standardowy skrypt który tworzy ragdolle (może np. zrobić to z bipedem). Nazywa sie to rctRagdollScrypt.ms, wystarczy go odpalić i gotowe, ma prosty interface. Jeżeli chcesz zrobić ragdolla z bipeda, to przed uruchomieniem skryptu stwórz bipeda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reni18 Posted March 29, 2006 Author Share Posted March 29, 2006 Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić coś takiego że jest obiekt i ma fizyke havok i on spada wtedy gdy coś go dotknie bo mormalnie o zawsze obiekt spada pod pływem grawitacji a jak zrobić aby spadł to dotknięciu z inny obiektem???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaccunio Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 hmm, moze w klatce dotkniecia z czyms innym ustaw mu mase? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts