reni18 Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Mam problem jak zrobić realistyczną fizyke ludzi bo obiektów już wiem ale jak ludzi help????
piotrek Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Co rozumiesz pod tym pojęciem? Chodzi o rigg FX/IK czy już o samą animacje np. chodu?
vv3k70r Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 physique? to sie klika physique i initialize na tym (no i tu mnie pewnei moderator zje jak nazwe co jest co i gdzie sie klika), no to tam sie klika a pozniej dlubie w envelope, a jak Ci chodzi o upadki do filmiku, to sobie policz na kartce i zanimuj wg tego, bo zeby max mial jeszcze liczyc fizyke, to trzeba sporego kompa ai tak wyjdzie srednio, lepiej nagrac motion capture
Jaros Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Jeżeli uzywasz maxa, to tam jest standardowy skrypt który tworzy ragdolle (może np. zrobić to z bipedem). Nazywa sie to rctRagdollScrypt.ms, wystarczy go odpalić i gotowe, ma prosty interface. Jeżeli chcesz zrobić ragdolla z bipeda, to przed uruchomieniem skryptu stwórz bipeda.
reni18 Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić coś takiego że jest obiekt i ma fizyke havok i on spada wtedy gdy coś go dotknie bo mormalnie o zawsze obiekt spada pod pływem grawitacji a jak zrobić aby spadł to dotknięciu z inny obiektem????
jaccunio Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 hmm, moze w klatce dotkniecia z czyms innym ustaw mu mase?
Rekomendowane odpowiedzi