Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem jak zrobić realistyczną fizyke ludzi bo obiektów już wiem ale jak ludzi help????

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 937
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co rozumiesz pod tym pojęciem? Chodzi o rigg FX/IK czy już o samą animacje np. chodu?

Napisano

physique? to sie klika physique i initialize na tym (no i tu mnie pewnei moderator zje jak nazwe co jest co i gdzie sie klika), no to tam sie klika a pozniej dlubie w envelope,

a jak Ci chodzi o upadki do filmiku, to sobie policz na kartce i zanimuj wg tego, bo zeby max mial jeszcze liczyc fizyke, to trzeba sporego kompa ai tak wyjdzie srednio, lepiej nagrac motion capture

Napisano

Jeżeli uzywasz maxa, to tam jest standardowy skrypt który tworzy ragdolle (może np. zrobić to z bipedem). Nazywa sie to rctRagdollScrypt.ms, wystarczy go odpalić i gotowe, ma prosty interface. Jeżeli chcesz zrobić ragdolla z bipeda, to przed uruchomieniem skryptu stwórz bipeda.

Napisano
  • Autor

Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić coś takiego że jest obiekt i ma fizyke havok i on spada wtedy gdy coś go dotknie bo mormalnie o zawsze obiekt spada pod pływem grawitacji a jak zrobić aby spadł to dotknięciu z inny obiektem????

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności