Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej!

 

no wiec tak troche na boku: pierwsza w pelni ukonczonczona postac lowpoly - ma ona dlatego sporo bugow jeszcze ale tak sobie myslalem ze to nie bedzie model wykorzystywany w jakis filmikach, demkach, tak wiec zadnych zblizen i dlatego tak zostaje

 

ma ona 1546 trojkontow (wiem, wiem troche duzo :) i jedna texturke 512x512 (samo diffuse)

 

jest ona w miare przyzwoicie zrigowana (kosci plus skin modifier) - jak znajde ciut czasu to wrzuce obrazek z roznymi ukladami ciala :))

 

co wy na to??

 

tox2.jpg

 

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

heh

 

proporcje tego pana tak w ogole sa troche skaszanione - po czesci celowo po czesci przypadkiem - mial on byc z zalozenia taki troche \'patykowaty\'

 

pozdro

Napisano

chetnie zobacez te inne uklady ciala :)..oraz moglbys zamiescic siateczke?:)

 

pozdr

Napisano

hehe, fajny robocik :). smieszny, ale chyba o to chodzilo troche :).

w czym robiles teksturke? uzywales deep painta?

Napisano
  • Autor

texturka robiona w fotoszopie bez dip pejnta

 

no tak - jest on troche komiksowaty a to z tego powodu (najprawdopodobniej) ze texturka malowana byla zupelnie od zera bez zadnych elementow z oryginalnych zdjec

 

pozdro

Napisano

hmm ale treksturka i tak fajna. komiksowa?, mysle, ze w profesjonalnych grach by sei takich nie powstydzili.

a co do facow, to troche duzawwo...

a ijeszcze 1: te buty maja takie \"kozackie\" zakonzenie co nie wyglada zbytnio :).

Napisano

W jakiejś grze widziałem już coś podobnego (może w pył ?) :) , buty bym poprawił i trochę wyokrąglił w okolicy kolana , reszta jest super :).

 

Napisano
  • Autor

hej

 

no wiec dzienks za komenty

 

pablo: pomysl wzial sie stad, ze pomyslalem sobie, ze fajnie bybylo zrobic kilka postaci low poly zeby po a) dowiedziec sie czy jestem w stanie takie cos zrobic i po b) zeby komus innemu to udowodnic i doszedlem do wniosku ze bez sensu robic jakies rzeczy bez uadu i skuadu wiec wymyslilem sobie co nastepuje:

 

swiat podoby do tego z fallout\'a (ktorego jestem wielkim fanem) i rozne \'klany\' ktore go zamieszkoja: toxic people sa jednym z takich klanow - przystosowali sie do zycia w skazonym srodowisku i bez tego nie moga oni zyc - stad heum, z goglami, gazmaska (ktora dziala na odwrot :)

 

chce jeszcze zrobic kilka innych postaci w tym klimacie, a kazda kolejna powinna byc ciut lepsza od poprzedniej mam nadzieje :)

 

i jakbym znalazl jakis programistow to bedzie juz kawalek grafy zrobione do gry jakiejs :))

 

mam nawet logo juz zrobione :)

 

darkelf: zaprawde dzienki za napisanie ze profesjonalisci by sie powstydzili :)))); co do facow - na fakt - ale mala ilosc polys powoduje duze problemy z zastosowaniem kombinacji bones+skin modifiera, znieksztalcenia wtedy powstajace sa nie do przyjecia niestety...

a buty: heheh no rowniez fakt - tak sobie mysle ze drobne zmiany siatki sa jescze dopuszczalne - \'rozjechanie\' texturkli nie powinno byc zbyt widoczne :))

 

bach: pył? - nie wiem: nie widzialem, nie slyszlaem... pewnie przypadek - jak wczesniej napisalem raczej insirowalem sie fallolutem :)

Napisano
  • Autor

hej -

 

poprawilem buty - sama siatke - texturka sie troche rozjechala ale zostawiam juz to :)

 

i jeszcze renderek jest z 2 swiatlami plus cienie: shadow maps

Napisano

nono, buty juz fajne: co do rigowania to pobaw sie z table weights, bardzo pomocne :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności