Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej!

 

no wiec tak troche na boku: pierwsza w pelni ukonczonczona postac lowpoly - ma ona dlatego sporo bugow jeszcze ale tak sobie myslalem ze to nie bedzie model wykorzystywany w jakis filmikach, demkach, tak wiec zadnych zblizen i dlatego tak zostaje

 

ma ona 1546 trojkontow (wiem, wiem troche duzo :) i jedna texturke 512x512 (samo diffuse)

 

jest ona w miare przyzwoicie zrigowana (kosci plus skin modifier) - jak znajde ciut czasu to wrzuce obrazek z roznymi ukladami ciala :))

 

co wy na to??

 

tox2.jpg

 

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

heh

 

proporcje tego pana tak w ogole sa troche skaszanione - po czesci celowo po czesci przypadkiem - mial on byc z zalozenia taki troche \'patykowaty\'

 

pozdro

Napisano

texturka robiona w fotoszopie bez dip pejnta

 

no tak - jest on troche komiksowaty a to z tego powodu (najprawdopodobniej) ze texturka malowana byla zupelnie od zera bez zadnych elementow z oryginalnych zdjec

 

pozdro

Napisano

hmm ale treksturka i tak fajna. komiksowa?, mysle, ze w profesjonalnych grach by sei takich nie powstydzili.

a co do facow, to troche duzawwo...

a ijeszcze 1: te buty maja takie \"kozackie\" zakonzenie co nie wyglada zbytnio :).

Napisano

W jakiejś grze widziałem już coś podobnego (może w pył ?) :) , buty bym poprawił i trochę wyokrąglił w okolicy kolana , reszta jest super :).

 

Napisano

hej

 

no wiec dzienks za komenty

 

pablo: pomysl wzial sie stad, ze pomyslalem sobie, ze fajnie bybylo zrobic kilka postaci low poly zeby po a) dowiedziec sie czy jestem w stanie takie cos zrobic i po b) zeby komus innemu to udowodnic i doszedlem do wniosku ze bez sensu robic jakies rzeczy bez uadu i skuadu wiec wymyslilem sobie co nastepuje:

 

swiat podoby do tego z fallout\'a (ktorego jestem wielkim fanem) i rozne \'klany\' ktore go zamieszkoja: toxic people sa jednym z takich klanow - przystosowali sie do zycia w skazonym srodowisku i bez tego nie moga oni zyc - stad heum, z goglami, gazmaska (ktora dziala na odwrot :)

 

chce jeszcze zrobic kilka innych postaci w tym klimacie, a kazda kolejna powinna byc ciut lepsza od poprzedniej mam nadzieje :)

 

i jakbym znalazl jakis programistow to bedzie juz kawalek grafy zrobione do gry jakiejs :))

 

mam nawet logo juz zrobione :)

 

darkelf: zaprawde dzienki za napisanie ze profesjonalisci by sie powstydzili :)))); co do facow - na fakt - ale mala ilosc polys powoduje duze problemy z zastosowaniem kombinacji bones+skin modifiera, znieksztalcenia wtedy powstajace sa nie do przyjecia niestety...

a buty: heheh no rowniez fakt - tak sobie mysle ze drobne zmiany siatki sa jescze dopuszczalne - \'rozjechanie\' texturkli nie powinno byc zbyt widoczne :))

 

bach: pył? - nie wiem: nie widzialem, nie slyszlaem... pewnie przypadek - jak wczesniej napisalem raczej insirowalem sie fallolutem :)

Napisano

hej -

 

poprawilem buty - sama siatke - texturka sie troche rozjechala ale zostawiam juz to :)

 

i jeszcze renderek jest z 2 swiatlami plus cienie: shadow maps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności