Napisano 13 Sierpień 200321 l hej! no wiec tak troche na boku: pierwsza w pelni ukonczonczona postac lowpoly - ma ona dlatego sporo bugow jeszcze ale tak sobie myslalem ze to nie bedzie model wykorzystywany w jakis filmikach, demkach, tak wiec zadnych zblizen i dlatego tak zostaje ma ona 1546 trojkontow (wiem, wiem troche duzo :) i jedna texturke 512x512 (samo diffuse) jest ona w miare przyzwoicie zrigowana (kosci plus skin modifier) - jak znajde ciut czasu to wrzuce obrazek z roznymi ukladami ciala :)) co wy na to??
Napisano 13 Sierpień 200321 l Autor heh proporcje tego pana tak w ogole sa troche skaszanione - po czesci celowo po czesci przypadkiem - mial on byc z zalozenia taki troche \'patykowaty\' pozdro
Napisano 13 Sierpień 200321 l chetnie zobacez te inne uklady ciala :)..oraz moglbys zamiescic siateczke?:) pozdr
Napisano 13 Sierpień 200321 l hehe, fajny robocik :). smieszny, ale chyba o to chodzilo troche :). w czym robiles teksturke? uzywales deep painta?
Napisano 13 Sierpień 200321 l Autor texturka robiona w fotoszopie bez dip pejnta no tak - jest on troche komiksowaty a to z tego powodu (najprawdopodobniej) ze texturka malowana byla zupelnie od zera bez zadnych elementow z oryginalnych zdjec pozdro
Napisano 13 Sierpień 200321 l hmm ale treksturka i tak fajna. komiksowa?, mysle, ze w profesjonalnych grach by sei takich nie powstydzili. a co do facow, to troche duzawwo... a ijeszcze 1: te buty maja takie \"kozackie\" zakonzenie co nie wyglada zbytnio :).
Napisano 13 Sierpień 200321 l W jakiejś grze widziałem już coś podobnego (może w pył ?) :) , buty bym poprawił i trochę wyokrąglił w okolicy kolana , reszta jest super :).
Napisano 14 Sierpień 200321 l Autor hej no wiec dzienks za komenty pablo: pomysl wzial sie stad, ze pomyslalem sobie, ze fajnie bybylo zrobic kilka postaci low poly zeby po a) dowiedziec sie czy jestem w stanie takie cos zrobic i po b) zeby komus innemu to udowodnic i doszedlem do wniosku ze bez sensu robic jakies rzeczy bez uadu i skuadu wiec wymyslilem sobie co nastepuje: swiat podoby do tego z fallout\'a (ktorego jestem wielkim fanem) i rozne \'klany\' ktore go zamieszkoja: toxic people sa jednym z takich klanow - przystosowali sie do zycia w skazonym srodowisku i bez tego nie moga oni zyc - stad heum, z goglami, gazmaska (ktora dziala na odwrot :) chce jeszcze zrobic kilka innych postaci w tym klimacie, a kazda kolejna powinna byc ciut lepsza od poprzedniej mam nadzieje :) i jakbym znalazl jakis programistow to bedzie juz kawalek grafy zrobione do gry jakiejs :)) mam nawet logo juz zrobione :) darkelf: zaprawde dzienki za napisanie ze profesjonalisci by sie powstydzili :)))); co do facow - na fakt - ale mala ilosc polys powoduje duze problemy z zastosowaniem kombinacji bones+skin modifiera, znieksztalcenia wtedy powstajace sa nie do przyjecia niestety... a buty: heheh no rowniez fakt - tak sobie mysle ze drobne zmiany siatki sa jescze dopuszczalne - \'rozjechanie\' texturkli nie powinno byc zbyt widoczne :)) bach: pył? - nie wiem: nie widzialem, nie slyszlaem... pewnie przypadek - jak wczesniej napisalem raczej insirowalem sie fallolutem :)
Napisano 14 Sierpień 200321 l Autor hej - poprawilem buty - sama siatke - texturka sie troche rozjechala ale zostawiam juz to :) i jeszcze renderek jest z 2 swiatlami plus cienie: shadow maps
Napisano 14 Sierpień 200321 l nono, buty juz fajne: co do rigowania to pobaw sie z table weights, bardzo pomocne :).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto