adik_u Napisano 28 Marzec 2006 Napisano 28 Marzec 2006 Witam. Chciałbym wyciąć a Planerze (Nurbs) koło. Rzutuje (Project Curve on Surface) okrąg (Nurbs) na Planer i wybieram Trim Tool. Po wycięciu zamiast koła mam prawie kwadrat (poszarpane brzegi). I tu moje pytanie jak wyciąć idealne koło (takie jak rzutowany okrąg)???
javor Napisano 28 Marzec 2006 Napisano 28 Marzec 2006 zapewne jest idealnie okrągłe tylko że wyświetlane w słabej jakości (jak to zawsze przy NURBS) ale moge się mylic bo nigdy tego softu nie miałem :P
adik_u Napisano 28 Marzec 2006 Autor Napisano 28 Marzec 2006 Wyświetlane jest w wysokiej rozdzielczości (render). Z innymi figurami (kwadrat, trójkąt) nie ma problemów tylko z okręgami:( :( :(
piotrek Napisano 28 Marzec 2006 Napisano 28 Marzec 2006 hmm, powinien działać - można zwiększyć parametry number of spans w ustawieniach tego narzędzia (tylko nie przesadź - u mnie przy wysokich ustawieniach Maya się wysypuje). Pamiętaj także, że na renderze powinno to i tak ładnie wyglądać.
adik_u Napisano 28 Marzec 2006 Autor Napisano 28 Marzec 2006 Wyższe Number of Spans pomogło. Dziękuję.:) :) :)
xeav Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 może wystarczyło zwiększyć tylko crvPrecShaded zamiast obciążać system nowyi spanami? DOWNLOAD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się