Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

NIeznalazłem tematu o tym więc pisze.

Operując 3ds maxem 5 mamy do dyspozycji takie shadery: Anisotropic, Blinn, Metal, MultiLayer, Oren Nayar Blinn, Phong, Strauss i Translucent Shader.

 

Moje pytanie brzmi czym one się różnią i czy trzeba mieć Karte z pixel shaderem żeby efekty były w pełni wyświetlane?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Lambert- nadaje się do matowych powierzchni

Phong- 'szkliste' powierzchnie etc

Blinn- metale etc

Anisotropic- cloth etc

MultiLayer- wiadomo

Oren nayar blinn- coś podopbnego do zwykłego Blinn

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności