Jorax Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 NIeznalazłem tematu o tym więc pisze. Operując 3ds maxem 5 mamy do dyspozycji takie shadery: Anisotropic, Blinn, Metal, MultiLayer, Oren Nayar Blinn, Phong, Strauss i Translucent Shader. Moje pytanie brzmi czym one się różnią i czy trzeba mieć Karte z pixel shaderem żeby efekty były w pełni wyświetlane?
xeav Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Lambert- nadaje się do matowych powierzchni Phong- 'szkliste' powierzchnie etc Blinn- metale etc Anisotropic- cloth etc MultiLayer- wiadomo Oren nayar blinn- coś podopbnego do zwykłego Blinn
jaccunio Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 a nie lepiej wcisnac F1? tam masz wszystko dokladnie wytlumaczone, lacznie z przykladami
Remedy Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Oren nayar blinn - można na nim zrobić całkiem niezłą skórę.
Jorax Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 Jaccunio ale tam jest po angielsku a słowa wcale nie są proste może i jest dokładnie ale niełatwe do przetłumaczenia
MVM Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 No curz jest ich więcej ale trzeba odblokować w "metalu"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się