Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

NIeznalazłem tematu o tym więc pisze.

Operując 3ds maxem 5 mamy do dyspozycji takie shadery: Anisotropic, Blinn, Metal, MultiLayer, Oren Nayar Blinn, Phong, Strauss i Translucent Shader.

 

Moje pytanie brzmi czym one się różnią i czy trzeba mieć Karte z pixel shaderem żeby efekty były w pełni wyświetlane?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lambert- nadaje się do matowych powierzchni

Phong- 'szkliste' powierzchnie etc

Blinn- metale etc

Anisotropic- cloth etc

MultiLayer- wiadomo

Oren nayar blinn- coś podopbnego do zwykłego Blinn

Napisano
  • Autor

Jaccunio ale tam jest po angielsku a słowa wcale nie są proste może i jest dokładnie ale niełatwe do przetłumaczenia

Napisano

No curz jest ich więcej ale trzeba odblokować w "metalu"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności