Napisano 29 Marzec 200618 l NIeznalazłem tematu o tym więc pisze. Operując 3ds maxem 5 mamy do dyspozycji takie shadery: Anisotropic, Blinn, Metal, MultiLayer, Oren Nayar Blinn, Phong, Strauss i Translucent Shader. Moje pytanie brzmi czym one się różnią i czy trzeba mieć Karte z pixel shaderem żeby efekty były w pełni wyświetlane?
Napisano 29 Marzec 200618 l Lambert- nadaje się do matowych powierzchni Phong- 'szkliste' powierzchnie etc Blinn- metale etc Anisotropic- cloth etc MultiLayer- wiadomo Oren nayar blinn- coś podopbnego do zwykłego Blinn
Napisano 29 Marzec 200618 l a nie lepiej wcisnac F1? tam masz wszystko dokladnie wytlumaczone, lacznie z przykladami
Napisano 1 Kwiecień 200618 l Autor Jaccunio ale tam jest po angielsku a słowa wcale nie są proste może i jest dokładnie ale niełatwe do przetłumaczenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto