Skocz do zawartości

Light Cache i male ditele


Morph0001

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taka tam scene i prubowalem pare razy cos tam podzialac z light cache, al jak renderuje to mi male szczeguly sie gubja, jak renderuje z qmc

to szczeguly widac bardzo ladnie ale bjerze w holere czasu.

Jest jakas mozliwosc w light cache zeby zrenderowalo szczeguly lapiej,

np decoracyjne panele pod sufitem maja pare rowkow i w light cache sie rozmywaja

a z qmc to je widac wspaniale.

Oswietlenie vray skylight, i jedno directional, light cache sub 1100- 0.01 , filter 4 set to screen, qmc set on high.

Mozna by ulepszyc ustawienia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hey Kome,

 

Teraz jestem w pracy takze nie moge dac skrinu,

primary bounce mam irradiance map, secondary bounce Light Cache, moze ten bjaly kolor tych listewek sie zlewa z bialym sufitem? moj bialy kolor ma 255 i moze to jest tego efektem... o i color mapping default - linear.

Wszystko wyglada fajnie tylko te ditele znikaja (slewaja sie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey Kome,

Tutaj sa 2 male ujecia zalaczam,

No i moje ustawienia for qmc sa wysokie nie bede tego umieszczal bo to nie jest ten problem,

Irradiance Map set High

 

Light Cache 1100 subdiv.

Sample Size 0.01

Scale to Screen

Pre-filter 4

Number of Phase 1

Filter to Nearest

Laght Cache for glossy rays zaznaczony

 

QMC Sampler

Adaptive Amount 0.85

Noise Threshold 0.005

 

Color maping Linear

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie detale goobia sie przez irr mape. gdyby to byla wina lc to przy qmc tez nie byloby ich widac. zmien typ interpolacji na delone traingulation, zmniejsz interp samples, zwieksz max rate (naprawde pomaga w takich sytooacjach)

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

 

Sprawdzilem ustawienia, no wszystko jest ustawione na high w irradiance mapie,

nawet na slabych ustawieniach z qmc zawsze sie te detele pokazuja,

zaraz jak ustawie Light Cache to ditele sie rozmazuja takze na wysokich ustawjeniach irradiance mapy, takze znizylem wrtosc bjalego koloru w scenie i nic nie pomoglo...

Interpolation tez ustawione na Delone triangulation

 

jakis inny pomysl ??

 

Dzieki,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności