Morph0001 Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Mam taka tam scene i prubowalem pare razy cos tam podzialac z light cache, al jak renderuje to mi male szczeguly sie gubja, jak renderuje z qmc to szczeguly widac bardzo ladnie ale bjerze w holere czasu. Jest jakas mozliwosc w light cache zeby zrenderowalo szczeguly lapiej, np decoracyjne panele pod sufitem maja pare rowkow i w light cache sie rozmywaja a z qmc to je widac wspaniale. Oswietlenie vray skylight, i jedno directional, light cache sub 1100- 0.01 , filter 4 set to screen, qmc set on high. Mozna by ulepszyc ustawienia ??
polka dot Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 pokaz obrazek i ustawienia. jak renderoojesz bez qmc to w first bounce masz irr mape?
Morph0001 Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 hey Kome, Teraz jestem w pracy takze nie moge dac skrinu, primary bounce mam irradiance map, secondary bounce Light Cache, moze ten bjaly kolor tych listewek sie zlewa z bialym sufitem? moj bialy kolor ma 255 i moze to jest tego efektem... o i color mapping default - linear. Wszystko wyglada fajnie tylko te ditele znikaja (slewaja sie).
polka dot Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 no w przypadkoo lc nie powinienes miec 255 i to jest pewne. a co do reszty to pokaz jak bedziesz w domoo obrazek z qmc i bez. y o !
Bobby_digital Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 jest mozliwosc by lc nie gubilo szczegolow... PPT ustawic :D
Morph0001 Napisano 30 Marzec 2006 Autor Napisano 30 Marzec 2006 Hey Kome, Tutaj sa 2 male ujecia zalaczam, No i moje ustawienia for qmc sa wysokie nie bede tego umieszczal bo to nie jest ten problem, Irradiance Map set High Light Cache 1100 subdiv. Sample Size 0.01 Scale to Screen Pre-filter 4 Number of Phase 1 Filter to Nearest Laght Cache for glossy rays zaznaczony QMC Sampler Adaptive Amount 0.85 Noise Threshold 0.005 Color maping Linear
polka dot Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 takie detale goobia sie przez irr mape. gdyby to byla wina lc to przy qmc tez nie byloby ich widac. zmien typ interpolacji na delone traingulation, zmniejsz interp samples, zwieksz max rate (naprawde pomaga w takich sytooacjach) pozdrawiam :)
Morph0001 Napisano 3 Kwiecień 2006 Autor Napisano 3 Kwiecień 2006 Hey, Sprawdzilem ustawienia, no wszystko jest ustawione na high w irradiance mapie, nawet na slabych ustawieniach z qmc zawsze sie te detele pokazuja, zaraz jak ustawie Light Cache to ditele sie rozmazuja takze na wysokich ustawjeniach irradiance mapy, takze znizylem wrtosc bjalego koloru w scenie i nic nie pomoglo... Interpolation tez ustawione na Delone triangulation jakis inny pomysl ?? Dzieki,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się