Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Czy w MAi tak jak w Maxie istnieje możliwość konwersji vertexów np: ze smooth na bezier? Jak ustawia się wagi dla vertexów (Nurbs)?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie, w Maya nie ma takiej konwersji. To dlatego, że w Maya jedynymi istniejącymi krzywimi są NURBS'y, więc nie można przekonwertować ich na np. krzywe beziera.

Chyba, że istnieją plug-iny to umożliwiające...

 

Nie modelują dużo krzywymi, więc odności wag - nie wiem. Może Curve Editing Tool okaże się pomocny...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności